تاریخ انتشار: 1397/02/25 21:56
کد خبر: 147797

اقدام انسان دوستانه کافه فوتبالی ها ِ بازدید از مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاء

اعضای کافه فوتبال از مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاءدیدار و بازدید داشتند.
اقدام انسان دوستانه کافه فوتبالی ها ِ بازدید از مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاء

و به نقل از روابط عمومی مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاء، جمعی از پیشکسوتان فوتبال ایران (کافه فوتبال) با حضور در مجموعه مرکز پیشگیری و کنترل سرطال آلاء ضمن بازدید از این مرکز از نزدیک با نحوه ارائه خدمات ارائه شده در مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاء آشنا شدند.

داوود نیکی؛ مدیر مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاء ضمن تشریح نحوه شکل‌گیری و خدمات این مرکز اظهار داشت: بنیاد خیریه راهبری آلاء از سال 1388 در شهر اصفهان با شعار پرداختن به امور خیر اولویت دار برزمین مانده که کمتر کسی به سراغ آن‌ها می‌رود، آغاز به کار کرد. ما معتقدیم کار خیر خوب را خیلی‌ها در کشور انجام می‌دهند اما ما می‌خواهیم کارهای خیلی ‌خوبتر، علمی‌تر و با آموزش‌های نوین را عملیاتی کنیم.

نیکی با بیان این که در حال حاضر مراکز خیریه فعال در حوزه سرطان کشور عمدتاً در بخش درمان فعالیت دارند، افزود: حوزه سرطان در نظام بهداشت جهانی شامل چهار بخش پیشگیری، تشخیص زودهنگام، درمان و خدمات حمایتی تسکینی است.

وی تصریح کرد: به همین منظور بنیاد آلاء با رویکرد طب حمایتی تسکینی به این حوزه ورود پیدا کرده و تاکنون توانسته است با ارائه خدمت به 17000 بیمار مبتلا به سرطان و بالغ بر 60 هزار ویزیت مراقبت در منزل به این بیماران بخش قابل توجهی از نیازهای نظام سلامت را مرتفع کند.

مدیر مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاء تصریح کرد: مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاء می‌کوشد تا با تکیه بر اصول علمی، پژوهشی، دانش محور و بدون در نظر گرفتن مذهب و وضعیت مالی بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنها خدمات مورد نیاز حمایتی تسکینی را به صورت صد در صد رایگان ارائه نماید.

وی در ادامه پیشنهاد داد به منظور همکاری‌های متقابل مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاء با هماهنگی همکارمان ناصر فریادشیران و کافه فوتبال در مرحله نخست اعضاء کافه فوتبال به عنوان سفیران سلامت فعال شده و در مرحله دوم تفاهمنامه‌ای بین این دو مرکز براساس نوع همکاری و فعالیت‌های دوجانبه منعقد شود.

SiS0f4DqJcBR

براساس این گزارش در این بازدید جمعی از اعضاء کافه فوتبال همچون محمد احسانی استاد دانشگاه ،رئیس سابق کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، بهمن فروتن کارشناس فوتبال، منصور قنبرزاده معاون اداره کل ورزش وزارت نفت و مدیر عامل سابق باشگاه نفت تهران، سعید حفظی‌فرمدیر عامل سابق باشگاه هما، نادر فریادشیران مربی سابق تیم ملی، ناصر فریادشیران مربی نفت تهران،سردار غلامرضا سعادتی، خلیل سپهر سبحانی مدیر عامل سابق باشگاه سایپا، کامران فردوسی (مالک باشگاه نفت نوین تهران)، بهرام میر شیبانی مدیرفنی سابق نفت تهران ، غلامرضا شاه‌کرمی مدیر کل ورزش وزارت نفت ، مصدق حسینی،خانم اسکندری، امیر بروجردی، حمیدرضا حصارکی مجری و کارشناس شبکه جهانی جام جم، حیدر سلیمانی، مهدی محمودی رئیس حقوقی اتحادیه باشگاه های فوتبال ایران ، علی خطیر معاون دبیر کل فدراسیون فوتبال، فرهاد غیابی، مینا نوروزی کارشناس جامعه شناسی و سعید ناصری مدیر کافه فوتبال و دبیر کانون مربیان فوتبال ایران حضور داشتند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365avj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




تساوی شیرین که با شنیدن این خبر تلخ شد