تاریخ انتشار: 1397/02/25 23:18
کد خبر: 147784

شفر: . باید از هواداران‌مان تشکر کنم / ذوبی‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند

سرمربی باشگاه استقلال گفت: من در خیلی باشگاه‌ها کار کرده‌ام، اما روحیه تیمی استقلال را در تیم دیگری ندیده بودم.
شفر: . باید از هواداران‌مان تشکر کنم / ذوبی‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند

وینفرد شفر پس از برتری 3 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:  بعد از این بازی من چه چیزی می‌توانم بگویم؟ چیزی که می‌خواهم بگویم، همان است که قبل از بازی، یک ماه پیش، دو ماه پیش زدم. شخصیت تیم من، روحیه تیم من و روح تیمی. من در خیلی باشگاه‌ها کار کرده‌ام، اما چنین چیزی را در هیچ تیمی ندیدم.

وی افزود: متأسفانه دو بازیکن‌مان را از دست دادیم. در جلسه قبل از بازی متوجه قدرت تیم حریف شدم. باید از هواداران‌مان هم تشکر کنم. با داشتن این هواداران سخت است که ببازید، چون آنها به شما قدرت می‌دهند. همینطور از کادر پزشکی‌مان تشکر می‌کنم، چون مشخص نبود که تیام امروز بازی می‌کند یا نه، اما آنها خیلی خوب روز و شب تلاش کردند.

شفر عنوان کرد: درباره تیم ذوب‌آهن هم باید بگویم، آنها خوب بازی کردند و بازی اصلاً راحت نبود. می‌خواهم بگویم همه ما از درون زمین تا روی نیمکت با فکر بازی کردیم و این کار خیلی راحت نیست. ما یک صحنه توپ را بیرون زدیم، اما ذوبی‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و شوت زدند به سمت دروازه ما. منصفانه نبود که آنطور گل بزنند. چه می‌توان گفت؟ اکنون همه خسته هستند و باید بگویم که بازیکنان ما به خانه می‌روند و ملی‌پوشان باید به اردوی تیم ملی بروند، اما من وقت استراحت ندارم و باید برای آینده کار کنم و با باشگاه صحبت خواهم کرد.

سرمربی استقلال در واکنش به این مسئله که شما تیام را به عنوان یک سوپرمن به فوتبال آسیا معرفی کردید، گفت: تیام را می‌گویید؟ من با کامرون قهرمان شدم و در تیم‌های زیادی کار کردم و باید بگویم برای من فقط این کافی نیست که بازیکن خوب بازی کند، بلکه شخصیت تیام هم برای ما خیلی خوب است. همه او را دوست دارند. می‌خواهم به سرمربی سنگال زنگ بزنم تا بگویم جام جهانی بدون تیام، نمی‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpknk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگیزه بالای استقلالی ها برای قلعه نویی و شاگردانش دردسر می شود