تاریخ انتشار: 1397/02/26 15:59
کد خبر: 147719

واکنش کریم باقری به عکس جنجالی محسن مسلمان

بعد از بازی پرسپولیس و الجزیره تصاویری از محسن مسلمان دیده شد که نشان می‌دهد او چندان از پیروزی تیمش در این مسابقه خوشحال نشده است که کریم باقری جواب جالبی به این موضوع داد.
واکنش کریم باقری به عکس جنجالی محسن مسلمان

پرسپولیس موفق شد در دقایق پایانی و با گل سیدجلال حسینی از سد الجزیره امارات بگذرد و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را کسب کند. زمان به ثمر رساندن گل عکسی از نیمکت پرسپولیس منتشر شد که نشان می داد محسن مسلمان از به ثمر رسیدن گل خوشحال نیست. کریم باقری دستیار ایرانی برانکو ایوانکوویچ در این مورد گفت:

« من خودم آنجا بودم و کسی از تیم را ناراحت ندیدم. عکس خیلی فرق می‌کند با آنچه شما زنده با آن برخورد می‌کنید. عکس، تصویر یک لحظه را نشان می‌دهد در حالی که شما وقتی در محل حاضر باشید خیلی خوب و بهتر می‌توانید تشخیص دهید که اطرافیان‌تان خوشحالند یا ناراحت. کار برخی رسانه‌ها این است که به حواشی بپردازند و اینطور مسائل را بزرگ کنند که البته این هم بخشی از کارتان است و ایرادی به آن وارد نیست. در آن لحظه که شما در مورد آن صحبت می‌کنید من واقعا محسن را ناراحت ندیدم و حتی بغل من هم آمد. شخصا مخالف این موضوع هستم و اعتقادم این است مسلمان مثل همه بازیکنان خوشحال بود.»

کریم باقری ادامه داد:

«متاسفانه این اتفاق در مورد خود من هم یک بار رخ داد. در مراسم تنفیذ رئیس جمهور شرکت داشتم و بعد از مراسم دیدم عکسی از من منتشر شده که به دوربین خیره شده‌ام، در حالی که در مراسم اصلا دوربینی ندیدم و ناخودآگاه به جلو خیره شده بودم. شاید خیلی روی این تصویر قضاوت‌های متفاوتی کردند و اعتقاد داشتند من از موضوعی ناراحتم در حالی که اصلا این طور نبود. برای همین می‌گویم روی عکس نباید فردی را قضاوت کرد و شاید آن عکس طوری زوم و طراحی شده باشد که ذهن بیننده را متوجه مسئله‌ای کند. اسم این تصاویر را باید شکار عکاسان گذاشت اما نباید در مورد آن قضاوت کرد.»

کریم باقری درباره رابطه شکرآب شده مسلمان و برانکو گفت:

«من کاری به این مسائل ندارم. سرمربی تیم تصمیم گیرنده نهایی در مورد همه موارد است. اجازه دهید به هر تصمیمی که از سوی برانکو گرفته شده یا می‌شود احترام بگذاریم و تابع آن باشیم. از شما رسانه‌ها هم می‌خواهم این قدر به این موضوع نپردازید. سرمربی تیم در مصاحبه‌هایش بارها در رابطه با موضوع مسلمان صحبت کرده و من نمی‌دانم شما رسانه‌ها چرا دست‌بردار قضیه نیستید. البته طبیعی است که دوست داشته باشید به حواشی بپردازید.»

کریم باقری دستیار برانکو درباره رفتن یا ماندن مسلمان در پرسپولیس گفت:

« ماندن یا رفتن مسلمان به من و شما ارتباطی ندارد. او خودش در این مورد تصمیم‌گیرنده است.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vmwmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حق طارمی بازی در بهترین تیم‌های اروپاست