تاریخ انتشار: 1397/02/27 07:49
کد خبر: 147656

برانکو مهره مار دارد!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس با ضعیف‌ترین بازی ممکن، نتیجه خوبی گرفت و مقابل تیمی مثل الجزیره که انگار آمده بود تا با یک کیسه پر از گل از آزادی خارج شود، تنها به برتری ۲ بر یک آن هم در دقیقه ۸۹ بسنده کرد.
برانکو مهره مار دارد!

برانکو البته مهره مار دارد و این را حالا دیگر اهالی فوتبال راحت‌تر درک کرده‌اند وگرنه چطور می‌شود مدافع میانی پرسپولیس حدود ۱۰۰ متر جلو برود و در یک لحظه، خط دفاع حریف روی یک ارسال عادی به هم بریزد و آن‌وقت، سیدجلال حسینی با یک ضربه روی پا و دقیق، کار را تمام کند؟ برانکو در کنار تمام شایستگی‌هایی که دارد، خیلی خوش‌شانس است. با او در این مورد، بارها صحبت کرده‌ایم و تنها یک جواب می‌دهد:

«وقتی آن‌قدر خوب باشید که در مسیر موفقیت حرکت کنید، حتماً شانس هم با شما ملاقات می‌کند.»

این هم خوش‌شانسی تیمی بود که بد بازی کرد و بد چیده شده بود، بد گل خورد اما در نهایت با شیرینی بزرگی، فصل را تمام کرد. جالب اینکه هواداران پرسپولیس قبل از شروع بازی، حین انجام کار و تا آخرین دقایق، به صورت مداوم محسن مسلمان را تشویق کردند اما برانکو بدون توجه به تمام این تشویق‌ها، سه تعویض خود را انجام داد. تعویض‌هایی که به نظر می‌رسید تیم را تا حد زیادی از حمله کردن، بازداشته زیرا فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و وحید امیری که مهم‌ترین مهره‌های تهاجمی پرسپولیس بودند، از ترکیب خارج شده و گادوین منشا، بشار رسن و شایان مصلح که یک کدام مهاجم، دیگری هافبک و نفر سوم مدافع است، به میدان بروند. این یعنی پرسپولیس عملاً رمق حمله کردن را از دست خواهد داد اما هر سه نفر روی گلی که سرخپوشان در دقیقه ۸۹ به ثمر رساندند، تأثیر مستقیم داشتند. بشار رسن از سمت چپ، ارسال بلندی روی دروازه حریف داشت که توپ او به تیر دوم آمد. شایان مصلح، با ضربه سر، توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا گادوین منشا بتواند از آن استفاده کند. منشا یک قدم کم آورد اما چون با حضورش در محوطه جریمه، مدافع الجزیره را پرس کرده بود، بازیکن حریف به اشتباه افتاد و دفع توپ بدی داشت تا سیدجلال حسینی از راه رسیده و با یک ضربه روی پای راست و دقیق، کار را تمام کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ed9pp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو:تضمینی وجود ندارد که اشتباهات امشب دوباره تکرار نشود