تاریخ انتشار: 1397/02/27 16:30
کد خبر: 147588

چرا جهانبخش تیم جدیدش را معرفی نمی‌کند؛ منتظر درخشش در جام جهانی؟!

​پایان مسابقات لیگ هلند برای فوتبال ایران با افتخار بزرگی همراه بود؛ جایی که علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی ایران توانست به عنوان اولین بازیکن آسیایی آقای گل رقابت ها شود و نامش را بیشتر بر سر زبان ها بیندازد.
چرا جهانبخش تیم جدیدش را معرفی نمی‌کند؛ منتظر درخشش در جام جهانی؟!

 جهانبخش که در پست تخصصی فوروارد هم برای آلکمار توپ نمی زد، با 21 گل زده توانست نگاه ها را به سمت خودش خیره کند و در چنین شرایطی طبیعی است پیشنهادهای زیادی از لیگ های معتبر دنیا به سراغ این بازیکن خوش استیل ایرانی بیاید.

پایان قرارداد جهانبخش با آلکمار و خداحافظی اش از هواداران این تیم سبب شده تا گمانه زنی های متعددی در جهان فوتبال درباره آینده این بازیکن ایرانی انجام شود؛ از ناپولی و چند تیم مطرح دیگر به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن یاد می شود اما ظاهرا علیرضا فعلا عجله ای برای انتخاب تیم جدیدش ندارد.

جهانبخش درباره مقصد آینده اش در فوتبال اروپا گفته است: «جواب دادن به این سوال الان مشکل است چون تا آخرین بازی لیگ خیلی تمرکزم را نگذاشتم برای مقصد بعدی و فقط خواستم تیمم موفق باشد. وقتی به عنوان اولین ایرانی و آسیایی به عنوان آقای گلی در یک لیگ اروپایی رسیدم قطعا خیلی اتفاق‌های مثبت تری پیش رویم است و قرار است اتفاق بیفتد. صحبت‌هایی شده و علاقه‌هایی هست اما فعلا تعطیلات و تمرکزم روی جام جهانی است.»

او صحبت هایش را اینطور ادامه داد: «هنوز با مدیربرنامه‌ام درباره آینده حرف نزده‌ام و قطعا در روزهای آینده این کار را صورت می دهم و نمی‌خواهم عجله کنم چون می‌خواهم روندم را حفظ کنم و نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشم.»

از صحبت های جهانبخش اینطور برمی آید که تا قبل از جام جهانی نمی خواهد تیم جدید خود را معرفی کند. او سابقه خوبی در فوتبال اروپا برای خود دست و پا کرده و به نظر می رسد که منتظر جام جهانی و درخشش احتمالی در این رقابت ها است. بی تردید برای بازیکنی مثل جهانبخش حضور موفق در جام جهانی 2018 می تواند پیشنهادهای جدیدی را نیز به ارمغان بیاوردو طبیعی است که او در شرایط کنونی عجله ای برای انتخاب تیم جدید خود نداشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pmo8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 بال‌های تیم ملی در نقش گل ساز