تاریخ انتشار: 1397/02/27 17:07
کد خبر: 147582

حاشیه‌های قائدی تمام‌شدنی نیست؛ خودش نمی‌خواهد

مهدی قائدی بازیکن پرحاشیه استقلال آخرین نفر بود که از رختکن به زمین آمد تا کنار بازیکنانی که خود را برای بازی گرم می‌کردند، قرار گیرد.
حاشیه‌های قائدی تمام‌شدنی نیست؛ خودش نمی‌خواهد

 پس از ورود بازیکنان ترکیب ثابت، دقایقی بعد بازیکنان ذخیره نیز همچون همیشه وارد زمین شده و خود را با روپایی زدن و آقاوسط مشغول می‌کردند اما با گذشت حدوداً ۱۵ دقیقه از ورود تیم به زمین، مهدی قائدی از رختکن خارج شده و وارد زمین شد که اتفاقاً با ورودش مورد استقبال هواداران قرار گرفت. قائدی پس از پاسخ به ابزار احساسات هواداران کنار علی قربانی، حسین حسینی و بویان نایدنوف قرار گرفته و کنار این بازیکنان خود را مشغول کرد. وسط بحث شوخی‌گونه او با بویان نایدنوف بر سر امتیاز گرفتن بازی، ناگهان مهدی قائدی در حرکتی غافلگیرکننده از پشت لگدی بی‌هدف به پشت بازیکن مقدونیه‌ای زد!

به محض استقرار روی نیمکت و قبل از شروع بازی هم قائدی کوله‌پشتی کوچک خود را در حالتی غیرعادی از بدن خارج کرده و به روی صندلی پرتاب کرد. اگرچه این رفتارهای مهدی قائدی جنبه شوخی با همبازی خود را داشته اما برای بازیکنی چون او که پس از حاشیه‌های فراوان بیش از پیش زیر ذره‌بین قرار دارد، اصلاً پذیرفتنی نیست. مسئولان باشگاه هم انگار هیچ اراده‌ای برای اصلاح رفتارهای این بازیکن پرحاشیه خود ندارند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jlgdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل ادامه‌دار فوت یک بازیکن در تصادف قائدی؛ مهدی نمی‌تواند فعلا بازی کند!