تاریخ انتشار: 1397/02/28 09:45
کد خبر: 147512

رسمی؛ لیست ورود و خروج استقلال اعلام شد

براین اساس شنیده می شود لیست خروجی استقلال شامل: علی قربانی، بهنام برزای، بویان، لئوناردو پادوانی، جابر انصاری و میلاد زکی پور خواهد بود.
رسمی؛ لیست ورود و خروج استقلال اعلام شد

 به نظر می رسد بعد از صعود استقلال به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا پس از شکست ذوب آهن در ورزشگاه آزادی حالا تکلیف بازیکنان مدنظر وینفرد شفر برای ورود و خروج از لیست باشگاه مشخص شده است.

براین اساس شنیده می شود لیست خروجی استقلال شامل: علی قربانی، بهنام برزای، بویان، لئوناردو پادوانی، جابر انصاری و میلاد زکی پور خواهد بود. در همین زمینه لیست ورودی و مدنظر شفر هم گفته می شود شامل: مهدی ترابی، امید سینگ، مرتضی آقاخان، علی قلی زاده، محمدرضا حسینی (ذوب آهن) و معین عباسیان است.

هرچند که گفته می شود کار علی قلی زاده تقریبا با شارلوا بلژیک تمام شده و از سوی دیگر هم بعید می رسید سایپا و علی دایی اجازه جدایی مهدی ترابی را از سایپا بدهند که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد.

در این خصوص اما حضور مرتضی آقاخان وینگر گلزن چپ پیکان که گلزن ترین بازیکن در این پست به شمار می آید و قابلیت بازی در سمت راست و خط حمله را داشته و در هر سه پست هم به سرخابی ها گل زده، امید سینگ که عملکرد خوبی در پارس چنوبی داشت و 4 بار توانست گلزنی کند و معین عباسیان شانس بیشتری برای پوشیدن پیراهن استقلال داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpkw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم جدید گلر حاشیه‌ای استقلال مشخص شد