تاریخ انتشار: 1397/02/28 22:32
کد خبر: 147413

گزینه های سرپرستی پرسپولیس

مدتی قبل فدراسیون فوتبال اعلام کرد افشین پیوانی، سرپرست پرسپولیس به علت تخلفاتی که در دوران حضور در تیم ملی مرتکب شده 5 سال حق فعالیت فوتبالی ندارد.
گزینه های سرپرستی پرسپولیس

حالا با توجه به اینکه افشین پیروانی در حال حاضر اجازه همراهی پرسپولیس را برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ندارد، نام های زیادی برای جانشینی او و پذیرش پست سرپرستی پرسپولیس مطرح شده اند که یکی از بین آنها انتخاب خواهد شد.

محمد پنجعلی، محمد زادمهر، محسن خلیلی، بهنام ابولقاسم پور و محمد خاکپور گزینه های سرپرستی پرسپولیس هستند که به زودی و بعد از جلسه هیئت مدیره یکی برگزیده خواهد شد.

محمد زادمهر در دهه 50 به عنوان ذخیره طلایی پرسپولیس مشهور بود اما با توجه به اتمام تحصیلات در رشته دندانپزشکی دیگر خیلی در میادین فوتبالی دیده نشد.

محمد پنجعلی پیش از یک دهه مدافع ثابت پرسپولیس بوده و یکی از خوش فکرترین بازیکنان تاریخ این باشگاه محسوب می شود. محمد خاکپور و بهنام ابولقاسم پور هر کدام در مقاطعی کوتاه و در اوایل دهه 70 و 80 بازیکن پرسپولیس بودند اما محسن خلیلی که رابطه بسیار خوبی با برانکو دارد، اگرچه 3 فصل عضو پرسپولیس بود اما عملکرد فوق العاده ای داشت و از عوامل اصلی قهرمان این تیم در لیگ هفتم بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzvr5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقطه ضعف بیرانوند، نقطه قوت حریفان تیم ملی در جام جهانی