تاریخ انتشار: 1397/02/30 08:12
کد خبر: 147252

جدیدترین اخبار باشگاه استقلال

مسئولان باشگاه استقلال به دنبال تمدید قرارداد ستاره‌های تیم هستند.
جدیدترین اخبار باشگاه استقلال

با توجه به لیست ورودی و خروجی که شفر سرمربی آبی پوشان پایتخت در اختیار مدیران باشگاه قرار داده است، مسئولان به دنبال تمدید قرارداد با امید ابراهیمی، وریا غفوری، فرشید باقری و جپاروف هستند.

تیام می ماند یا می رود؟

مامه تیام مهاجم تیم فوتبال استقلال که درخشش قابل قبولی را با 12 گل در استقلال به نمایش گذاشته یک سال دیگر با آبی ها قرارداد دارد. اما این بازیکن این روزها در تیررس الهلالی ها قرار گرفته و بعید نیست در صورتی که مدیران استقلال از نظر مالی او را تامین نکنند راهی تیم دیگری شود. به این ترتیب آبی ها برای راضی کردن تیام برای حضور در استقلال کار سختی را در پیش دارند.

استقلالی ها با پادونی قرارداد می بندند

لئوناردو پادوانی مدافع آبی پوشان پایتخت که در یکی از بازی های لیگ برتر از ناحیه مهره گردن دچار آسیب دیدگی شد همچنان در حال فیزیوتراپی و این بازیکن حدود 6 ماه دیگر می تواند در وضعیتی قرار بگیرد که بتواند روی پاهای خود بایستد و حرکت کند.

از طرفی با توجه به اینکه قرارداد پادوانی با آبی پوشان به پایان رسیده در همین راستا مسئولان باشگاه استقلال در نظر دارند برای فصل آتی با او قراردادی را منعقد کنند و در کنار او تمامی هزینه های درمانی وی را متقبل شوند اما نکته قابل توجه این است که پادوانی به دلیل شرابطی که دارد نمی تواند آبی ها در فصل بعدی همراهی کند.

استقلال به ساموئل بدهکار نیست

مدیران باشگاه استقلال پرونده ساموئل را که مربوط به دوران مدیریت فتح الله زاده بود را در سال گذشته پرداخت کردند. ساموئل پس از شکایت  از آبی ها به فیفا، موفق به دریافت حدود 400 هزار دلار از استقلالی ها شده بود. به این ترتیب طبق اعلام یکی از مدیران استقلال این باشگاه به ساموئل بازیکن فقید این باشگاه بدهکار نیست.

مذاکرات شبانه استقلالی ها با گزینه های جدید

مدیران باشگاه استقلال با اعلام لیست شفر مذاکرات شبانه خود را برای جذب بازیکنان جدید آغاز کردند و آبی پوشان در خط مهاجم ،مدافع و هافبک به دنبال جذب بازیکن هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39855x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل دیدنی ستاره استقلال به تیم ملی ازبکستان + عکس