تاریخ انتشار: 1397/02/31 10:55
کد خبر: 147115

گرشاسبی آب پاکی را روی دست پرسپولیسی ها ریخت!

سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: وقتی سیدجلال گل برتری پرسپولیس به الجزیره را زد ته دلم لرزید که او از تیم ملی خط می‌خورد.
گرشاسبی آب پاکی را روی دست پرسپولیسی ها ریخت!

 حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با رادیو تهران در خصوص تمدید قرارداد با برانکو، گفت: ما دچار بحران ناخواسته‌ای بودیم و محرومیت از نقل و انتقالات باعث شده بود تا برانکو برای تمدید قرارداد احتیاط کند اما او همیشه می‌گفت که عاشق پرسپولیس و ایران است اما به هر حال این محرومیت از پنجره نقل و انتقالات باعث شده بود تا برانکو با احتیاط جلو بیاید. او می‌گفت که من باعث نشدم پنجره نقل و  انتقالات بسته شود و از طرفی هم حدود 12 بازیکن قراردادشان رو به اتمام بود و ما در نهایت با رایزنی توانستیم این توافق را انجام دهیم.

گرشاسبی درباره وضعیت محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده افزود: مسلمان باید به باشگاه بیاید و صحبت کند تا تکلیفش مشخص شود. اگر قرار باشد نیمکت‌نشینی او ادامه داشته باشد هم او ضرر می‌کند و هم پرسپولیس و ما باید به یک جمع‌بندی برسیم تا این لحظه هم پیشنهادی برای مسلمان به دست ما نرسیده چون نیازی به این موضوع نیست چرا که او بازیکن آزاد است و قراردادش تمام شده است. درباره احمدزاده و سایر بازیکنان باید بگویم به جز صادق محرمی که پیشنهاد جدی از اروپا داشت پیشنهاد دیگری درباره سایر بازیکنان به دست ما نرسیده و شاید هم با خودشان مذاکراتی انجام شده باشد. ما مشکلی نداریم و قرار است با بازیکنان بعد از اتمام تعطیلات صحبت کنیم و به جمع‌بندی برسیم.

وی درباره اینکه آیا برانکو خواهان سروش رفیعی است، افزود: اسم هیچ بازیکنی مطرح نیست و اسامی که در رسانه‌ها حتی از قول باشگاه منتشر می‌شود را تکذیب می‌کنم، ما منتظر بچه‌های خودمان هستیم اما اگر پنجره نقل و انتقالات باز شود دست ما هم باز خواهد بود اما اگر پنجره باز نشود باید تدابیری بیندیشیم تا در نیم‌فصل دوم دست ما باز باشد. تا زمانی که با بازیکنان خودمان مذاکره نکنیم از نظر اخلاقی و حرفه‌ای صبر خواهیم کرد اما اجازه نمی‌دهیم پرسپولیس با کمبود بازیکن روبه‌رو شود چرا که خیلی از بازیکنان بزرگ هم خودشان دوست دارند در پرسپولیس بازی کنند و پیشنهاد حضور در این تیم را دادند.

گرشاسبی درباره اینکه آیا بازیکنانی را جذب خواهند کرد تا در نیم‌فصل دوم از آنها استفاده کنند، تصریح کرد: اگر پنجره نقل و انتقالات باز نشود قطعاً این کار را می‌کنیم البته من که پنجره نقل و انتقال باشگاه را نبستم و باید مدیریت بحران انجام دهیم. هواداران بدانند که ما با دست بسته پیش می‌رویم و تا این لحظه فقط صادق محرمی که قراردادش تمام بود جدایی‌اش قطعی است اما امیدوارم سایر بازیکنان شرایط را درک کرده و در پرسپولیس بمانند تا این شرایط بحران بگذرد و بعد هر کجا خواستند بروند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص خط خوردن سیدجلال حسینی از تیم ملی افزود: سیدجلال سید و بزرگ تیم است و هر زمان که در زمین حضور دارد ارتباط خوبی هم با برانکو برقرار می‌کند. کسی انتظار نداشت با این همه زحمتی که سیدجلال برای تیم ملی کشیده او خط بخورد اما به هر حال وظیفه همه ما حمایت از تیم ملی است و فکر می‌کنم تا این لحظه کنار گذاشتن این 4 بازیکن قطعی نشده اما نظر شخصی‌ام نه به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس بلکه به عنوان یک شهروند می‌گویم و آن اینکه وقتی سیدجلال گل پیروزی ما را به الجزیره زد دلم لرزید که او از تیم ملی خط می‌خورد.

گرشاسبی در پاسخ به این سؤال که چرا چنین فکری کرده ادامه داد: این حس شخصی من بود چرا که رفتارهایی در این مدت دیده بودم که بعد از جام جهانی درباره آن صحبت خواهم کرد. به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره کی‌روش صحبت‌هایی دارم، تیم ما بهترین دفاع، بهترین حمله، بهترین تیم و بهترین گلزن را در اختیار دارد اما سزاوار نبود که 7 بازیکن ما این طور تحلیل بروند. سیدجلال در بازی با الجزیره نشان داد که چقدر آماده است اما حتی با باشگاه پرسپولیس هم تماسی گرفته نشد تا او را از نظر روحی آماده کنیم. همه اینها به خاطر این است که همه بازیکنان دوست دارند در تیم ملی حضور داشته باشند و برای کشور افتخارآفرین باشند اما این رفتارها با کاپیتان پرسپولیس حرفه‌ای نبود.

وی در پایان افزود: من هیچ گاه قول ندادم پنجره نقل و انتقالات باز شود اما از همه توانمان استفاده کردیم تا بدبینی‌ها را از پرسپولیس برداریم و بقیه آن بستگی به عدالت مسئولان تصمیم‌گیرنده دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oyvmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو مشکل اساسی که پرسپولیس با آن مواجه است!