تاریخ انتشار: 1397/02/31 15:33
کد خبر: 147079

اتفاقی که برای سیدجلال هیچ سودی نداشت!

سیدجلال حسینی خداحافظی غریبانه و عجیبی با تیم ملی داشت؛ این را می توان در جملات پر از تناقض کارلوس کی روش کاملا به وضوح دید.
اتفاقی که برای سیدجلال هیچ سودی نداشت!

 سرمربی پرتغالی تیم ملی از یک سو سن و سال او را مانع از تغییر نسل برای آماده سازی تیمش در جام ملت ها توصیف می کند و از سمتی دیگر با قرار دادن نامش در لیست انتظار مانع از واکنش های احساسی او پیش از جام جهانی شده است.

با این همه همین مصاحبه آخر کارلوس کی روش را می توان آب پاکی روی دست کاپیتان کنونی پرسپولیس دانست؛ جایی که سرمربی تیم ملی بعد از تعارف پراکنی و قربان صدقه رفتن های تشریفاتی در پاسخ به چرایی عدم دعوت از سیدجلال حسینی گفته: «الان ما جام جهانی و در آینده جام ملت های آسیا را در پیش داریم. باید در چنین وضعیتی فضایی بسازیم تا نفرات جوان تر به تیم ملی بیایند و در آینده کمک حال مان باشند. نفراتی مثل مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، خانزاده، روزبه چشمی و بازیکنان جوان دیگر... ما نمی توانیم یک تیم ملی داشته باشیم که فقط در حالت رکود باشد بلکه باید رو به جلو حرکت کنیم.»

سیدجلال حسینی علیرغم تمام تنش هایی که میان پرسپولیس – برانکو و کارلوس کی روش وجود داشت، هیچ گاه به عنوان کاپیتان به آن ورود نکرد و منافع هر دو طرف برایش در اولویت قرار داشت؛ حتی زمانی که در بازی مقابل الاهلی عربستان و با مصدومیت نصفه و نیمه مورد هجوم قرار گرفت که علیرغم خواسته ی برانکو برای حضور در ترکیب به دلیل اینکه آمادگی خود را برای تیم ملی سیو کند، به این انتقادات واکنش نشان نداد و در بازگشت و دستیابی به آمادگی کامل در هر دو جبهه عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbmzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل| کی‌روش چه بازیکنانی را به روسیه می‌برد!