تاریخ انتشار: 1397/02/31 15:54
کد خبر: 147073

مهاجری: کی‌روش دوست ندارد با آبروی خودش بازی کند

سرمربی پیشین تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: کی‌روش و هیچ مربی دوست ندارد با آبروی خودش بازی کند و قطعاً او برای این تصمیماتش دلیل دارد.
مهاجری: کی‌روش دوست ندارد با آبروی خودش بازی کند

 رضا مهاجری در مورد هجمه‌ای که روی محمدرضا خانزاده بعد از خط خوردن وریا غفوری و سید‌جلال حسینی از تیم ملی وجود دارد، گفت: به‌عنوان فردی که یک فصل سرمربی محمدرضا خانزاده بوده‌ام باید بگویم این جوان یک مهره مؤثر از نظر فنی و بااخلاق برای تیم من بود. مؤثر از این جهت که هر موقع از او خواستیم در دفاع راست بازی کرد و هر زمان نیاز بود در پست دفاع میانی به میدان رفت. او چه در پست دفاع و چه پست تخصصی‌اش دفاع میانی عملکرد خیلی خوبی داشت. در کنار آن چهار گل هم برای ما به ثمر رساند که بسیار ارزشمند بودند. ضمن اینکه خانزاده چند بازی هم با وجود مصدومیت به میدان رفت که این کارش هم از نظر اخلاقی برای ما ارزش زیادی داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر او سرمربی تیم ملی بود از بین سید‌جلال حسینی و محمدرضا خانزاده کدام یک را انتخاب می‌کرد، یادآور شد: اصلاً بحث قیاس این دو بازیکن نیست. شما در مورد توانایی‌های خانزاده پرسیدید و من به‌عنوان مربی او عملکرد فصل گذشته‌اش را نقد کردم. اگر در مورد سید‌جلال هم بپرسید نظرم این است که او سال‌های سال است که جزو بهترین مدافعان ایران است. من سید را از زمانی که در ملوان بود می‌شناسم و او همواره به هر تیمی رفت موفق بود و پیراهن تیم ملی را هم برتن داشت. هیچ‌کس نمی‌تواند منکر توانایی‌های بالای سیدجلال شود، اما اینکه سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته او را از تیم ملی خط بزند باید به نظرش احترام گذاشت. کی‌روش و هیچ مربی دوست ندارد با آبروی خودش بازی کند و قطعاً او برای این تصمیمش دلیل دارد.

سرمربی پیشین پدیده در واکنش به این موضوع که آیا خانزاده شایسته قرار گرفتن در لیست 24 نفره تیم ملی بوده است یا نه، خاطر نشان کرد: مطمئن باشید اگر خانزاده بازیکن ضعیفی بود کی‌روش او را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد. انصافاً هم خانزاده در هر دیدار تدارکاتی که برای تیم ملی به میدان رفته عملکردش خوب بوده است. شما باید ببینید سرمربی از بازیکنش چه می‌خواهد و تا زمانی هم که بازیکن مربی خود را مجاب نکند مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. نمی‌دانم واقعاً این هجمه‌ها روی خانزاده به خاطر چیست و به‌عنوان سرمربی او اعتقاد دارم شایسته رفتن به جام جهانی است.

مهاجری در مورد آینده خودش و پیشنهاداتی که از تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی به دستش رسیده است، تصریح کرد: باید آینده فرا برسد تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. چند پیشنهاد به دستم رسیده است و ان‌شاءالله در یک هفته آینده تیم جدیدم را انتخاب خواهم کرد. به دنبال این هستم تا در یک فضای آرام و بی‌حاشیه کار کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365lke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال خط خوردن اشکان دژاگه از لیست کی روش بالا رفت