تاریخ انتشار: 1397/02/31 16:34
کد خبر: 147063

دوست دارم در تیم شهرم بمانم/ با دست نشان به فوتبال معرفی شدم

هافبک سپیدرود رشت علاقه دارد برای فصل آینده هم در جمع سرخپوشان به فعالیتش ادامه بدهد اما خواستار تعیین وضعیت مبلغ قرارداد فصل گذشته است.
دوست دارم در تیم شهرم بمانم/ با دست نشان به فوتبال معرفی شدم

 حسین ابراهیمی درباره مبلغ باقی مانده از رقم قراردادش با سپیدرود، اظهار داشت: مدت قراردادم با سپیدرود به پایان رسیده، منتظرم تکلیفم برای تسویه حساب روشن شود. از طرف باشگاه هنوز با ما تماس نگرفته‌اند.  

او ادامه داد: طبق اطلاعیه‌ای که اعلام شده، قرار است ششم و هفتم خردادماه برای مابقی پرداخت مطالبات صحبت کنیم. من حدود 40 درصد از قراردادم باقی مانده است. به هر حال پیشنهادهایی از چند تیم وجود دارد اما هنوز تصمیم گیری نکرده‌ام.

هافبک سپیدرود درخصوص وضعیت ادامه همکاری با سرخپوشان گیلانی بیان داشت: دوست دارم در تیم شهرم بمانم ولی از طرفی هم بحث مالی هم مهم است. به هر حال فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان علاقه دارند که قراردادشان را دریافت کنند.

هافبک سپیدرود بیان داشت: حواشی پیرامون تیم ما زیاد است و طبق صحبت‌هایی که از مسولان باشگاه شنیده‌ایم بازیکنی را برای مصاحبه کردن جریمه نمی‌کنند و باید در جلسه شرکت کنیم تا آن زمان معلوم شود این صحت دارد یا خیر.

ابراهیمی درباره جدایی علی کریمی عنوان کرد: آقای کریمی برای این تیم خیلی زحمت کشید و از پشت پرده جدایی او خبر ندارم اما در این تیم چند ماه حضور داشت و به بازیکنان کمک کرد. آقای دست نشان ظاهرا سرمربی جدید هستند که از ایشان هم شناخت کاملی دارم و با دست نشان به فوتبال ایران معرفی شدم. کریمی سوای اینکه سرمربی ما بود خیلی هم محبوبیت داشت و ان شاء الله هر کجا هستند موفق باشند. به هر حال بعضی چیزها دست ما نیست و اتفاق می‌افتد، اگر می‌ماندند خیلی خوشحال می‌شدیم اما الان که رفته‌اند برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oyvlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست نشان: بازیکنانی که قانع اند را می‌خواهیم/ بودجه باشگاه محدود است