تاریخ انتشار: 1397/03/03 15:52
کد خبر: 146678

هدفم راهیابی به لیست نهایی تیم ملی امید است

حمیدرضا عبادی مهاجم جوان و ملی پوش فوتبال بندرماهشهر و باشگاه شهرداری از انگیزه های خود برای راهیابی به لیست نهایی تیم ملی فوتبال امید ایران خبر داد.
هدفم راهیابی به لیست نهایی تیم ملی امید است

 عبادی در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی، اظهار کرد: دور اول تمرینات تیم ملی فوتبال امید ایران با حضور ۴۰بازیکن از ۲۲اردیبهشت ماه به مدت یک هفته زیر نظر زلاتکو کرانچار و حمیداستیلی در مجموعه های ورزشی کارگر و خیریه عمل تهران برگزار شد و خوشبختانه بنده و حسن پورحمیدی از باشگاه شهرداری بندرماهشهر در این اردو حضور داشتیم.

عبادی با اشاره به سطح بالای کیفیت تمرینات و بازیکنان دعوت شده افزود: بدلیل انگیزه بالایى که داشتم در این تمرینات تمام تلاش خود را انجام دادم و از نحوه تمرینات خود راضی هستم اما تصمیم گیری نهایی با کادر فنی است.

وی افزود: در این مدت که تمرینات تیم ملی تعطیل است تمریناتم را به صورت جدى انجام میدهم تا بتونم به هدفم که همان راهیابی به لیست نهایی تیم ملی است برسم و بتوانم نماینده خوبى برای مردم فوتبال دوست شهرستان بندرماهشهر باشم.

عبادی در پایان افزود: بخش دوم اردوی تیم ملی امید ۱۰ روز دیگر آغاز خواهد شد و ۴۰بازیکن جدید دیگر به اردو دعوت خواهند شد و بعد از اتمام اردو، سرانجام کادر فنی از بین ۸۰بازیکن دعوت شده لیست ۳۵نفره نهایی را اعلام خواهند کرد که برای راهیابی به این لیست نهایی امید زیادی دارم.

خبرنگار: جعفر ابوشهید


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9vkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد حضور جوان‌ترین بازیکن لیگ یکی شکست
اختصاصی| سید کوروش بازهم بازیکن سازی کرد؛