تاریخ انتشار: 1397/03/03 16:50
کد خبر: 146669

تنها راه فرار؛ جذب بازیکن جدید با شرایط خیلی خاص برای پرسپولیس!

طبق اعلام حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس، طی امروز و فردا باید در انتظار رأی نهایی دادگاه CAS در مورد پرونده محرومیت این باشگاه باشیم.
تنها راه فرار؛ جذب بازیکن جدید با شرایط خیلی خاص برای پرسپولیس!

 اتفاقی که باعث تضعیف پرسپولیس در نیمه دوم فصل شد اما با این حال، سرخپوشان به قهرمانی در لیگ رسیدند و تا جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود کردند. آنها برای ادامه دادن به بازی‌های لیگ قهرمانان و تقابل با حریف قدرتمندی مثل الدحیل قطر نیاز مبرمی به بازیکن جدید دارند به خصوص حالا که صادق محرمی رفته، محسن ربیع‌خواه مصدوم شده و احتمال جدایی وحید امیری، گادوین منشا، کمال کامیابی‌نیا و فرشاد احمدزاده نیز بسیار زیاد است.

به همین علت، تمام نگاه‌ها به رأی دادگاه حکمیت ورزش است تا در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالات، مشکلات تیم نیز کاهش یابد. البته تأکید گرشاسبی بر روی این ماجرا که هیچ قولی مبنی بر باز شدن پنجره نقل و انتقالات نداده، شاید بذر ناامیدی را در دل هواداران بکارد اما این روزها خبرهای جدیدی نیز به گوش می‌رسد. شنیدیم از آنجا که باشگاه پرسپولیس توانسته رضایت مکتوب باشگاه ریزاسپور را جلب کند، دادگاه CAS شاید برای سرخپوشان تعدیل در رأی نهایی را در دستور کار قرار دهد. از جمله این تعدیل می‌تواند جذب بازیکن برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باشد. مثلاً پرسپولیسی‌ها اقدام به جذب یک بازیکن کنند اما این بازیکن را فقط در لیگ قهرمانان آسیا مورد استفاده قرار دهند و در لیگ برتر نتوانند نامش را ثبت کنند.

این کار باعث به وجود آمدن فضایی بهتر برای سرخپوشان می‌شود به شرط آنکه حداقل برای ثبت بازیکنان جدید در لیگ قهرمانان آزاد باشند. به هر حال، این موضوع دقیقاً خبری بود که یکی از نزدیکان پرسپولیس در اختیارمان قرار داد اما مشخص نیست دادگاه CAS چه رأیی را برای سرخپوشان در نظر می‌گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xma8l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا پرسپولیس به پرسش‌ها درباره پرونده طارمی پاسخ شفاف نمی‌دهد؟