تاریخ انتشار: 1397/03/03 18:06
کد خبر: 146662

محور پرسپولیس خود آقای برانکو است / به برانکو و هواداران پرسپولیس بدهکارم!

امید عالیشاه در خصوص قرعه پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:قرعه سختی به ما خورد اما...
محور پرسپولیس خود آقای برانکو است / به برانکو و هواداران پرسپولیس بدهکارم!

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیروز در مالزی برگزار شد. استقلال به السد قطر خورد و پرسپولیس هم باید به مصاف الدحیل دیگر تیم قطری برود. برانکو سرمربی پرسپولیس معتقد است سخت‌ترین قرعه ممکن به تیمش خورده است. بد ندیدیم در همین ارتباط با یکی از بازیکنان پرسپولیس هم صحبت کنیم و دقایقی با امید عالیشاه همکلام شدیم:

* لابد متوجه شدی که باید در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف تیم قدرتمند الدحیل بروید. متوجه نتیجه قرعه‌کشی شدی؟بله، الدحیل تیم خوبی است ولی به نظرم هر 4 تیمی که به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌اند، تیم‌های خوبی هستند. نباید مهم باشد که پرسپولیس به چه تیمی خورده است.

* چرا؟به هر حال تیمی که هدف بزرگ و بالاتری را دنبال می‌کند، باید بتواند به مصاف هر حریفی برود و دست پر به میدان بیاید. برای ما فرقی نمی‌کند به الدحیل بخوریم یا تیمی دیگر چون با تمهیدات آقای برانکو ما می‌خواهیم برای فینال و ان‌شاءا... قهرمانی بجنگیم. الدحیل که رئال‌مادرید نیست. یک تیم آسیایی است مثل خودمان!

* ولی خود برانکو گفت سخت‌ترین قرعه ممکن به ما خورده است.شکی نیست. گفتم که هر 4 تیم حاضر در یک‌چهارم نهایی غرب آسیا سخت و قدرتمند هستند اما اتفاق خوب این است که ما در بازی رفت باید به قطر برویم و دیدار برگشت در تهران برگزار می‌شود.

* جلوی 100 هزار تماشاگر پرسپولیس که...دقیقاً،‌ دار و ندار ما هواداران هستند. طرفدارانی که با پرسپولیس زندگی می‌کنند و به طور حتم ما را در بازی برگشت مقابل الدحیل تنها نخواهند گذاشت.

* باید در بازی رفت مساوی کنید یا با اختلاف یک گل ببازید که در دیدار برگشت بتوانید با استفاده از امتیاز میزبانی و هوادار صعود کنید.خدا را چه دیدید؟ شاید در همان دیدار رفت هم برنده شویم. توپ گرد است و فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. شاید پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس هم باز شد و توانستیم با تیمی تقویت شده به مصاف الدحیل برویم.

* خیلی بعید است پنجره نقل و انتقالات تابستانی شما باز شود.انسان به امید زنده است. البته ما با همین تیم هم قهرمان شدیم و محور پرسپولیس خود آقای برانکو است. ما بازیکنان وظایف تاکتیکی را انجام می‌دهیم و به شخصه دلم روشن است که پرسپولیس این فصل به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد.

* با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی، برانکو خیلی روی تو حساب باز کرده و همیشه هم اسم امید عالیشاه را در مصاحبه‌هایش می‌آورد.آقای برانکو لطف دارد. بزرگترین سرمایه یک بازیکن اعتماد سرمربی است. من خودم به برانکو و هواداران پرسپولیس بدهکارم. برگشتم که دینم را ادا کنم و امیدوارم بتوانم بازیکن مثمرثمری در کنار سایر همبازیانم برای پرسپولیس باشم.

* پس باید منتظر یک امید عالیشاه جدید و سوپرمن در پرسپولیس باشیم؟نه بابا! من هم یک بازیکن مثل سایر بازیکنان پرسپولیس هستم. فقط خیلی انگیزه دارم. می‌خواهم با برگشت خودم خیلی چیزها را ثابت کنم.

* احمد نوراللهی پس از برگشت از تراکتورسازی مدتی طولانی گذشت تا به اوج برگردد.به هر حال فضای آن تیم جوری بود که باعث پیشرفت من و احمد نشد. خوشحالم که احمد نوراللهی با آن شوت استثنایی به دوران اوج برگشت.

* حالا این نگرانی وجود دارد که امید عالیشاه هم مثل اوایل بازگشت احمد نوراللهی در اوج آمادگی نباشد.من همین الان در شمال مشغول تمرین هستم. ان‌شاءا... از 26 خرداد با شروع تمرینات بدنسازی پرسپولیس کنار بقیه کار می‌کنم و خودم را می‌رسانم.

* از لحاظ روحی و روانی چطور؟از این بهتر نمی‌شود. به تیم محبوبم برگشتم که هواداران بامعرفتی هم دارد که در کوچه و خیابان به من محبت دارند و همواره روحیه می‌دهند. مطمئن باشید با روح و روانی آماده و پرانرژی لیگ هجدهم را با پرسپولیس شروع خواهم کرد.

* راستی اگر به استقلال تهران می‌خوردید، چه می‌شد؟ دو تا شهرآورد حساس دیگر؟دوست دارم در نیمه‌نهایی به استقلال تهران بخوریم. به طور حتم دیداری جذاب برای هواداران هر دو تیم و علاقه‌مندان فوتبال خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nkggv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باقری: با حمایت هواداران الدحیل را حذف خواهیم کرد