تاریخ انتشار: 1397/03/04 09:02
کد خبر: 146596

بررسی رفتارهای عجیب کارلوس کی روش

​کارلوس کی روش روز گذشته در مصاحبه با رویترز رسما اعلام داشت پس از جام جهانی 2018 روسیه از تیم ملی ایران جدا خواهد شد تا در آستانه این رقابت ها جو منفی را در اردوی یوزها به وجود بیاورد.
بررسی رفتارهای عجیب کارلوس کی روش

 کارلوس کی روش در یک ماهه گذشته تشنج های بزرگی را در فوتبال ایران به وجود آورد، رفتارهای عجیب او باعث شد تا حتی موافقانش در داخل و خارج به انتقادات تند علیه اش بپردازند و عملا او را به باد نقد بگیرند.

کی روش این روزها خیلی گستاخانه رفتار می کند و همه چیز را فراموش کرده است! بیشتر رفتارهای او دیکتاتورانه هستند و جز اینکه انصاف را به چالش بکشد هیچ چیز برای ارائه از خود ندارد، خروجی و برآیند  مربی پرتغالی تیم ملی  خیلی متحیر کننده نبوده و در این ماه ها چیز خاصی از و ندیده ایم، اصلا نمی دانیم او هنوز با همان شرایط تیم ملی را اداره می کند یا خیر، اما همچنان وقیحانه به فوتبال ایران می تازد!

چرا کی روش اینگونه بی پروا و آزاد به فوتبال ایران حمله می کند؟ ماجرای درگیری های علی دایی و محمد مایلی کهن به یادتان هست؟ در آن روزها علی دایی حکم جلب استاد خود را گرفت و او را راهی زندان اوین کرد! رفتاری که خیلی زشت، اما قانونمند بود چرا در قبال کی روش صورت نمی گیرد؟ چرا علی دایی نسبت به موضع های او سکوت می کند و تنها افرادی چون علی کریمی و برانکو و مایلی کهن پاسخ هتاکی هایش را می دهند؟

به نظر می رسد فریاد های تو خالی او فقط برای اهالی آرام فوتبال است، بزدل خواندن افراد که کار خیلی سختی نیست، به قول خودمانی ها بزن در رو بودن خیلی آسان تر از مرد میدان بودن است! کی روش بزن در روی ماهری است، کودکی سرکوب شده در درون خود دارد که می تواند زنگ خانه اهالی فوتبال را بزند و پس از پاسخ، سریعا فرار کند!

او در آغاز اردوی های تیم ملی برای جام جهانی عملا بازیکنان ایران را مورد تمسخر قرار داد و آنها را لایق حضور در جام جهانی ندانست، در آن روزها حتی با نقد حتی رسانه هایی همچون ورزش 11 و دیگر نشریات خبری هنوز کی روشی پور ها به پشت موضع های قرون وسطی او می ایستادند، اما پس از اینکه غی منتظره ترین رفتار او را برای نابودی فوتبال ایران در جام جهانی مشاهده کردند، آنها هم به صف منتقدین پیوستند!

کی روش در حالی از عدم آمادگی بازیکنان تیم ملی ایران برای جام جهانی سخن می گفت، که آماده ترین های جام جهانی را هم از لیست تیم خط زد، هنوز هم باورمان نمی شود، سید جلال حسینی! سید حسین حسینی و وریا غفوری مردانی بودند که از نظر کی روش شرایط حضور در جام جهانی را نداشتند! شاید نظر کودکی 5 ساله فقط در این برهه زمانی می توانست به نظر کی روش نزدیک باشد، چرا که قطعا محمدرضا خانزاده برای تمام کودکان فرقی با سید جلال حسینی ندارد، زیرا ادراکشان این مسئله را نمی تواند برایشان قابل تشخیص کند.

حالا هم که در آستانه آغاز جام جهانی 2018 روسیه، کی روش مدعی شده است پس از پایان این رقابت ها تیم ملی ایران را ترک خواهد کرد و دیگر در این سمت باقی نخواهد ماند؛ تا برای خود در بازار روسیه مشتری های رنگارنگی را پیدا کند، اما از یادش رفته است که شاید بزرگ ترین مشتری او مهدی تاج است که با چشمان بسته به پای مذاکره می تواند بنشیند! آقای کی روش بهتر است بدانی پس از ایران موزامبیک هم پیشنهادی به صندوقچه ایمیل های خاک خورده ات نخواهد فرستاد و تو خواهی ماند و بیانیه های کودکانه ات!

خوشحالیم که دیوانه ای متشنج را از بند رها می کنیم! برایت آرزوی موفقیت داریم کارلوس جان، می توانی پس از این بر روی صندلی چوبی روسی که از سرمایه های انباشته ات در ایران حاصل کردی، کتاب زندگی من دیکتاتور هستم را بنویسی!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gvxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ادعای سنگین کاپیتان انگلیس برای جام جهانی روسیه