تاریخ انتشار: 1397/03/05 15:31
کد خبر: 146437

پیشنهاد مالی سنگین تیام به مدیران استقلال فاش شد

پست اینستاگرامی پندار توفیقی نشان داد که احتمال جدایی مامه تیام از استقلال کم نیست چرا که پیشنهاد تیم کویتی واقعا وسوسه کننده است.
پیشنهاد مالی سنگین تیام به مدیران استقلال فاش شد

 پست اینستاگرامی پندار توفیقی نشان داد که احتمال جدایی مامه تیام از استقلال کم نیست چرا که پیشنهاد تیم کویتی واقعا وسوسه کننده است. اما ایجنت تیام حرف هایی دارد که نشان می دهد برای ماندن تیام در استقلال، این تیم باید دست به جیب شود و البته با یک سوم مبلغ پیشنهادی الکویت، تیام در استقلال خواهد ماند.

او در گفتگو با ورزش 3 می گوید: «پیشنهاد خوبی به تیام ارائه نشده است. پیشنهاد آنها قرارداد سال پیش است به اضافه 60 هزار دلار پول اضافی ولی با آپشن هایی که در آن در نظر گرفته شده است به یک میلیون و 50 هزار دلار می رسد. در پیشنهاد باشگاه استقلال آمده است اگر تیام آقای گل، قهرمان لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بشود این رقم پرداخت می شود.»

این پیشنهاد اما مورد قبول تیام قرار نگرفته است و این بازیکن اعلام کرده است که در صورتی که باشگاه استقلال به صورت خالص یک میلیون دلار به او پرداخت کند، این بازیکن در جمع آبی ها ماندنی خواهد شد تا شانس خود را برای آقای گلی در آسیا امتحان کند.به گفته او اولویت تیام استقلال است و حاضر است از پیشنهاد 3 برابر بیشتر الکویت بگذرد و با یک میلیون دلار در استقلال بماند. همچنین ایجنت رسمی تیام تاکید می کند که این بازیکن از لیگ عربستان هیچ پیشنهادی ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mze5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیام هم یاد گرفت ناز کند تا قراردش بالا برود!