تاریخ انتشار: 1397/03/05 15:50
کد خبر: 146431

هدفگذاری آکادمی باشگاه استقلال برای ارتقا تیم های پایه

گودرز حبیبی مدیر جدید آکادمی باشگاه استقلال گفت: هدف همه اعضای این آکادمی ارتقاء تیم های رده سنی با برنامه ریزی بلند مدت و رسیدن به جایگاه مطلوب در رقابت های لیگ کشور است.
هدفگذاری آکادمی باشگاه استقلال برای ارتقا تیم های پایه

 پس از تغییرات در چگونگی اداره آکادمی باشگاه استقلال، نخستین جلسه رسمی این آکادمی با حضور اعضای آن امروز شنبه از ساعت 10 و 30 دقیقه به ریاست حبیبی در ورزشگاه شهید کشوری برگزار شد.

حبیبی در خصوص این جلسه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: از همه اعضای آکادمی و مربیان برای حضور در این نشست دعوت کردیم که «صادق ورمزیار» در این جلسه شرکت نکردند ولی آقایان محمد نوری، محمد نوازی، ایوب اصغر خانی، حسین صدر محمدی، حاج حیدری، علیرضا راسخ، مقداد خدابنده و فربد قلعه دار حاضر بودند.

وی گفت: در این نشست شرح وظایف و سمت ها تشریح و مربیان رده های پایه نیز انتخاب شد تا پس از تصویب هیات امنا باشگاه، کار خود را آغاز کنند.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال در خصوص انتشار دو فراخوان از سوی باشگاه برای تست گیری از رده های سنی گفت: از ابتدا قرار بود تست از بازیکنان رده های سنی با نظارت و هماهنگی بنده و سایر همکاران در آکادمی انجام شود که متاسفانه انتشار خبر تستگیری بدون هماهنگی انجام شد.

وی افزود: پس از تعیین زمان تست از بازیکنان رده های امید، جوانان، نوجوان و نونهالان، «علی جباری» خبر را به سایت باشگاه اطلاع رسانی کرد و انجام آن نیز هم اکنون در ورزشگاه شهید کشوری در حال انجام است.

حبیبی ادامه داد: هدف این است که تیم های رده های سنی استقلال در رقابت های لیگ در سال 97 از جایگاه قبلی خود رشد داشته و بتوانیم بازیکنان توانمند و مستعد را نیز از تیم امید به بزرگسالان معرفی کنیم.

سیدرضا افتخاری، علی جباری، جواد قراب، گودرز حبیبی و مهدی عبدیان اعضای هیات امنا باشگاه استقلال هستند که چند روز قبل حبیبی را به عنوان رییس آکادمی انتخاب کردند و «صادق ورمزیار» به عنوان سرپرست تیم های پایه منصوب شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbo6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام عجیب آکادمی باشگاه استقلال تهران/ حاشیه در کمین آبی ها