تاریخ انتشار: 1397/03/05 15:54
کد خبر: 146429

مرفاوی: دلفی با ما قرارداد دارد و به استقلال نمی‌رود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: زمانی که مسئولان باشگاه استقلال خوزستان با من صحبت کردند، قرارداد ویسی تمام شده بود.
مرفاوی: دلفی با ما قرارداد دارد و به استقلال نمی‌رود

 صمد مرفاوی درباره حضورش در اهواز برای آغاز کارش با استقلال خوزستان، اظهار داشت: فعلا که از شب گذشته (جمعه) به اهواز آمدیم و کارمان را شروع کردیم. البته فعلاً کار اولیه‌مان را آغاز کردیم و هنوز تا آغاز تمرینات اصلی فاصله داریم.

وی در مورد مشکلات تیم استقلال خوزستان در سال‌های گذشته، گفت: من به آینده امیدواv و خیلی خوش‌بینم که این مشکلات کمتر شوند. به امید خدا کارهای‌مان را هم به خوبی انجام بدهیم و همه چیز طبق روال باشد تا نتایج خوبی با استقلال خوزستان بگیریم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به وضعیت بازیکنان ورودی و خروجی تیمش در نقل‌ و انتقالات، خاطرنشان کرد: در روزهای آینده همه‌ چیز مشخص می‌شود و از الان نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد. یک سری بازیکنان قراردادشان با استقلال خوزستان تمام شده و ممکن است دوست نداشته باشند در اینجا بمانند. این یک امر طبیعی برای همه تیم‌ها است و فقط شامل تیم ما نمی‌شود. بازیکنی که قراردادش تمام شده، آزاد است و هم می‌تواند با باشگاه خودش مذاکره و تمدید کند یا اینکه از تیمش جدا شود.

مرفاوی در پاسخ به این سوال که آیا فهرست بازیکنان مدنظرش را برای جذب و یا تمدید قرارداد به مسئولان باشگاه استقلال خوزستان داده، تصریح کرد: به‌زودی فهرست مدنظرم را به باشگاه می‌دهم. ما هرچقدر هم به جذب یا تمدید قرارداد کسی علاقه‌مند باشیم، این بازیکنان هستند که تصمیم می‌گیرند و همه چیز به آنها بستگی دارد.

وی درباره بحث جدایی یونس دلفی از تیم استقلال خوزستان، عنوان کرد: دلفی قرار نیست از جمع ما جدا شود. تا جایی که من می‌دانم دلفی با استقلال خوزستان قرارداد دارد. البته من هنوز او را ندیدم اما تا جایی که می ‎دانم او در اینجا ماندنی است.

مرفاوی درباره ابهامات موجود در رابطه با هدایت تیم استقلال خوزستان و اینکه هنوز برخی‌ها عبدالله ویسی را سرمربی این تیم می‌دانند، خاطرنشان کرد: کسی نگفته ویسی سرمربی است. او سال گذشته مربی استقلال خوزستان بود و برای تیم هم زحمت کشید، اما الان قراردادش تمام شده است. زمانی هم که مسئولان باشگاه استقلال خوزستان با من صحبت کردند، قرارداد ویسی تمام شده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8ovv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وینفرد شفر خواهان جذب این بازیکن از استقلال خوزستان است!