تاریخ انتشار: 1397/03/06 12:24
کد خبر: 146319

اطلاعیه باشگاه سپیدرود در واکنش به شایعات مالکیتی این باشگاه

باشگاه سپیدرود با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد تن‌زاده مالک قانونی این باشگاه است و بر اساس قوانین کشور، شخص یا نهادی نمی تواند برخلاف قانون نسبت به نفی مالکیت کسی اقدام و یا برای فروش ملک فردی دیگر تصمیم گیری نماید.
اطلاعیه باشگاه سپیدرود در واکنش به شایعات مالکیتی این باشگاه

سایت باشگاه سپیدرود اطلاعیه‌ای را در خصوص مسائل مربوط به تغییر مالکیت  و همچنین جلسه با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار کرد.

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۷/۳/۵ هیات فوتبال بدین وسیله مراتب زیر به اطلاع می رسد:

1- اداره کل ورزش و جوانان متولی ورزش استان و توسعه ان می باشد و این باشگاه در فرایند فعالیت قانونی اش ، وظیفه خود می داند از ارشادات تجویزی و قانونی ان اداره محترم بهره مند شود . بدیهی است در سایه تعاملات قانونی و هنجارمند بسیاری از مشکلات حل و فصل خواهد شد.

2- باشگاه های فوتبال استان اعم از سپیدرود،  ملوان بندر انزلی ، داماش گیلانیان ، گیلان مهر فومن و ... با مشکلات فراوانی روبرو هستند و این نیاز وجود دارد هیات فوتبال، نظام حمایتی خود را مشمول همه باشگاه ها نماید تا فوتبال استان توسعه و افتخارات بیشتری را کسب نماید.

3- ما دست هیات فوتبال را برای حمایت از باشگاه سپیدرود به گرمی می فشاریم و اگر از چنین موهبتی برخوردار شویم بر اساس اصول اخلاقی و حرفه ای به عموم هواداران اعلام می کنیم. طبیعی است هیات فوتبال و باشگاه ها دارای اهداف مشترکی هستند و باید در یک فضای همدلی و همکاری به تحقق اهداف مشترک یاری رسانند.

4- باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت ضمن احترام  به حریم  و وظایف قانونی هیات فوتبال ، بر این باور است که وجود فضای تقابل و تنش منجر به تضعیف پایگاه و شخصیت اجتماعی باشگاه و فرار سرمایه گذاران می شود. اگر حفظ اعتبار و سربلندی سپیدرود دغدغه همه علاقمندان ان از جمله هیات فوتبال است ، مسیر پیش نهادی ما، قانون مداری ، رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای و تعاملات طرفینی برای مرتفع نمودن مشکلات است.   

5- مجددا اعلام می دارد امتیاز باشگاه سپیدرود در یک فرایند کاملا قانونی و شفاف به آقای دکتر تن زاده واگذار شده است و  ایشان مالک قانونی باشگاه است. بدیهی  است بر اساس قوانین کشور، شخص یا نهادی نمی تواند برخلاف قانون نسبت به نفی مالکیت کسی اقدام و یا برای فروش ملک فردی دیگر تصمیم گیری نماید و یا تصور شود با جوسازی و فضاسازی دروغین چنین حقوقی ملغی می شود.

6. مالک باشگاه به مسئولیت های اجتماعی و قانونی اش نسبت به بازیکنان و کادر فنی و مردم و جامعه هواداری آگاه است و همه تلاش خود را برای اعتلای نام سپیدرود و سازماندهی تیمی با کفایت برای فصل آتی لیگ برتر انجام خواهد داد و هیچ عاملی هم نمی تواند روند تکاملی فعالیت های باشگاه را متوقف نماید .

7. نباید با تبلیغات غیر واقعی و مطرح کردن اسامی مختلف به عنوان خریدار و از طرق غیر متعارف، امنیت ، سرمایه اجتماعی و ارامش باشگاه ، بازیکنان و مربیان و هواداران تحت الشعاع قرار گیرد. مسیر درست و قانونی - چنان که به مسئولان محترم اداره کل ورزش و جوانان تاکید شد - این است که اگر سرمایه گذار جامع الشرایط و دارای صلاحیت اخلاقی و مالی و مورد تایید اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در محدوده زمانی قبل از پایان نقل و انتقالات فصل به آقای دکتر تن زاده مالک باشگاه معرفی شود ایشان هم پس از بررسی پیشنهادات، بهترین تصمیم را برای خدمت به باشگاه  پرافتخار و هواداران پرشور سپیدرود اتخاذ خواهند کرد.    

 باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت         


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vm8x6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا گل‌محمدی به تیم دسته اولی پیوست؟