تاریخ انتشار: 1397/03/06 16:53
کد خبر: 146283

تیام در راه کاوه؛ رابطه معقول شهرت و ثروت در استقلال!

باوجود گذشت چند روز از مذاکرات ترکیه بین مدیران استقلال و مدیر برنامه تیام، وی هنوز پاسخ روشنی به این تیم نداده تا احتمال جدایی‌اش از استقلال قوت گیرد.
تیام در راه کاوه؛ رابطه معقول شهرت و ثروت در استقلال!

 عدم تمدید مهاجمان اول تیم استقلال کم کم در حال اپیدمی شدن است. فصل گذشته که کاوه رضایی ناگهانی و بدون خبر و حتی خداحافظی این تیم را ترک کرد و سر از بلژیک در آورد تا ضربه مهلکی بر پیکر آبی پوشان در فصل نقل و انتقالات وارد شود و در این فصل هم شواهد نشان می‌دهد تیام کم و بیش همان راهی را خواهد رفت که کاوه رضایی پیش از او رفته بود.

مامه تیام در میانه راه به جمع آبی پوشان اضافه شد اما خیلی زود بعنوان ستاره این تیم مطرح شد و نشان داد هزینه‌ای که برای او صورت گرفته بی دلیل نبوده و این مهاجم ۲۵ ساله ارزش مبلغی که بابت قراردادش پرداخت شده را داشت. تیام در هر سه جام برای آبی پوشان گل زد تا باوجود مدت زمان کمی که همراه این تیم بود عنوان بهترین گلزن آن را از آن خود کند. اوج درخشش و هنر تیام در لیگ قهرمانان آسیا بود که در حد مدعی آقای گلی در این مسابقات هم مطرح شد. تیام این شانس را دارد در صورت تمدید با آبی پوشان حتی آقای گل آسیا شود.

بعد از ملاقات افتخاری و توفیقی در ترکیه با مدیر برنامه تیام و در غیاب این بازیکن، پالس های مثبتی از سوی باشگاه استقلال صادر نمی‌شود. از بیانیه باشگاه استقلال گرفته تا پست‌های توفیقی در فضای مجازی و مصاحبه‌های وی با رسانه‌ها همه و همه نشان می‌دهد که حتی خود مسئولین باشگاه هم نسبت به بازگشت تیام به این تیم خیلی خوشبین نیستند و باید از حالا به فکر یک مهاجم بین المللی دیگر باشند.

مسئولین استقلال اگر نمی‌خواهند مثل فصل گذشته غافلگیر نشوند، باید زمان را از دست نداده و حتی اگر امیدی هم به بازگشت تیام دارند باز هم به موازات آن به فکر به خدمت گرفتن مهاجم دیگری در حد و اندازه‌های او باشند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkndq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دغدغه و نگرانی جدید هواداران استقلال؛ تکرار یک مشکل عجیب!