تاریخ انتشار: 1397/03/06 18:29
کد خبر: 146269

افشارزاده قلعه نویی را تهدید کرد؛ نمی خواهم بیش از این حاشیه درست شود!

چند روز پیش امیر قلعه نویی پس از توافق با سپاهان در یکی از مصاحبه هایش به نکته ای از دوران حضور بهرام افشارزاده در استقلال اشاره کرد.
افشارزاده قلعه نویی را تهدید کرد؛ نمی خواهم بیش از این حاشیه درست شود!

چند روز پیش امیر قلعه نویی پس از توافق با سپاهان در یکی از مصاحبه هایش به نکته ای از دوران حضور بهرام افشارزاده در استقلال اشاره کرد. او گفت: «یکبار با تیم استقلال، نفت مسجد سلیمان را شکست دادیم. همان موقع به افشارزاده (مدیرعامل وقت استقلال) زنگ زدم و گفتم ۱۰۰ میلیون تومان بدهید تا به بازیکنان نفری سه میلیون تومان پاداش بدهیم چون سه بازی مهم در پیش داشتیم. افشارزاده دو شب قبل از بازی با نفت با بنده تماس گرفت و گفت پولی نداریم. در حالی که بازیکنانی مثل محمد قاضی و آندرانیک تیموریان را اواسط فصل می دادند و بازیکنانی که باید جذب می کردند، نکردند.»

این صحبت ها با واکنش افشارزاده روبرو شد. او تا امروز پاسخی به ادعاهای قلعه نویی نداده بود اما این بار حسابی عصبانی شده است. افشارزاده در این باره می گوید: قلعه نویی خیلی حرف می زند و اگر بخواهم مدام به صحبت های او پاسخ بدهم که نمی شود. در دوره ای که مدیریت باشگاه استقلال را عهده دار بودم، وظیفه خود را به نحو مطلوب و تمام و کمال انجام دادم. حالا اگر قلعه نویی توانایی نداشت و نتوانست آن طور که باید نتیجه ای بگیرد، به مدیریت من مربوط نمی شود. اگر امیر قلعه نویی یک بار دیگر در صحبت هایش نامی از من ببرد، مطالبی را عنوان می کنم که نباید بگویم. تا الان هم اگر سکوتی اختیار کردم و حرفی نمی زنم صرفاً برای این است که نمی خواهم بیش از این حاشیه درست شود.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmbdb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم عجیب قلعه نویی / جایی برای استقلالی ها وجود ندارد!