تاریخ انتشار: 1397/03/08 17:35
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 146014

فرار رو به جلوی مدیران نفت؛ بودجه لیگ یکی برای باشگاه نفت مسجدسلیمان!

مدیران نفت مسجدسلیمان برای این باشگاه بودجه‌ای عجیب تصویب کرده‌اند.
فرار رو به جلوی مدیران نفت؛ بودجه لیگ یکی برای باشگاه نفت مسجدسلیمان!

چند روز قبل محمود فکری سرمربی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان که این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر رساند، برای انجام مذاکره با مدیران این باشگاه وارد اهواز شد که خروجی این جلسه برای هواداران این تیم بسیار عجیب است.

مدیران نفت مسجدسلیمان از فکری خواستند تا بودجه مورد نظرش را اعلام کند که فکری نیز 15 میلیارد را برای این باشگاه تخمین زد. با پافشاری مدیران نفت درخصوص زیاد بودن بودجه (بلیط پرواز، اردو، قرارداد مربیان و بازیکنان، البسه و تغذیه و ...)، فکری راضی شد تا با 10 تا 12 میلیارد تومان بودجه نیز تیم را در لیگ برتر هدایت کند اما نظر مدیران باشگاه نفت چیز دیگری بود.

مدیر تازه وارد باشگاه نفت مسجدسلیمان بودجه آنها را برای فصل آینده 5 میلیارد تصویب کرد و به فکری نیز همین پیشنهاد را داد و عنوان داشت که هنوز یک ریال نیز به حساب باشگاه واریز نشده تا بتوانیم آن را پرداخت کنیم. به همین دلیل، فکری قید شهر اولین‌ها را زد و با تیم‌های دیگر به صورت جدی وارد مذاکره شد.

البته شاید این بودجه، فرار رو به جلوی مدیر نفت مسجدسلیمان باشد. زیرا وی هنوز با محمود فکری قطع رابطه نکرد، در مصاحبه‌هایی خبر از گزینه‌های نهایی باشگاه نفت داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nknbv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر درگوشی؛ فکری در مسجدسلیمان نخواهد ماند
اختصاصی فرتاک ورزشی|

آشتی دو استقلالی لیگ یکی+عکس
اختصاصی فرتاک ورزشی|

تیم منتخب فصل 97-96 لیگ یک اعلام شد
از نگاه کارشناسان لیگ یک فرتاک ورزشی؛