تاریخ انتشار: 1397/03/09 15:21
کد خبر: 145924

کادرفنی پرسپولیس تکلیف گادوین منشا را مشخص کرد

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس با توجه به وضعیت نامشخص پنجره نقل و انتقالاتی تا نیم فصل با پیراهن این تیم به کار خود ادامه خواهد داد.
کادرفنی پرسپولیس تکلیف گادوین منشا را مشخص کرد

گادوین منشا که در قامت ستاره گلزن قرارداد خود را با پرسپولیس در ابتدای لیگ هفدهم به امضا رسانده بود، بعد از عدم درخشش و حواشی نامطلوبی که پشت سر گذاشت، یکی از بازیکنانی بود که برانکو ایوانکوویچ برای ادامه همکاری با او دچار شک شده بود.  

گمانه‌زنی‌ها در خصوص این مهاجم نیجریه‌ای این است که در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی به کار خود با این تیم پایان خواهد داد. منشا که در فصل گذشته عملکرد خیره‌کننده‌ای در ترکیب پیکان داشت، بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس نتوانست به روزهای مطلوب خود ادامه دهد و شرایط برخلاف انتظارات از او پیش رفت تا جایی که روزهای پایانی لیگ را در قامت یک نیمکت نشین پشت سر گذاشت.

عدم ارائه توانایی و کیفیت مدنظر کادرفنی و حواشی شکل گرفته در کنار افزایش قیمت ارز باعث شده تا باشگاه و کادرفنی به ادامه همکاری با او راغب نباشند. در این بین در شرایط فعلی که باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی تابستان محروم است او تا نیم فصل فرصت حضور در تیم با پیراهن شماره 90 را خواهد داشت و ادامه همکاری‌اش منوط به ارائه نمایش موفق طی این مدت خواهد بود. با این حال در صورتی که اتفاقی برای پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان رخ دهد او در لیست مازاد باشگاه و برانکو ایوانکوویچ قرار خواهد گرفت و به کارش پیش از شروع لیگ هجدهم خاتمه خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gpod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی: بدون توجه به رای فیفا به مذاکراتمان برای جذب بازیکنان مدنظر ادامه می دهیم