تاریخ انتشار: 1397/03/09 19:46
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 145889

سناریوی فروش باشگاه گسترش فولاد مشخص شد؛ خونه‌به‌خونه و بادران نمی‌توانند در لیگ برتر تیمداری کنند

با مالکیت محمدرضا زنوزی در باشگاه تراکتورسازی تبریز، دو باشگاه دیگر این مولتی میلیاردر به فروش خواهد رسید.
سناریوی فروش باشگاه گسترش فولاد مشخص شد؛ خونه‌به‌خونه و بادران نمی‌توانند در لیگ برتر تیمداری کنند

 درحالی که هفته گذشته محمدرضا زنوزی موفق شد باشگاه تراکتورسازی تبریز را خریداری کند، او قصد دارد تمام هزینه‌هایش را صرف یک باشگاه کند و دو باشگاه دیگرش یعنی گسترش فولاد و ماشین سازی را به فروش خواهد رساند.

سناریوی فروش گسترش فولاد به نحوی فاش شده است. طبق قانونی در لیگ برتر، هیچ تیم لیگ برتری نمی‌تواند امتیازش را به شهری دیگر بفروشد و انتقال یک تیم از استانی به استان دیگر ممنوع است و چنانچه باشگاهی توان ادامه مسابقات لیگ برتر را از نظر مالی نداشت، آخرین تیم سقوط کرده به لیگ پائین‌تر، جایگزین خواهد شد.

با این تفاسیر باشگاه‌های خونه به خونه و بادران تهران که در رسانه‌ها خریداران احتمالی باشگاه گسترش فولاد بودند، نمی‌توانند این باشگاه را خریداری کنند و حضورشان در لیگ برتر منتفی می‌شود. کارخانه ماشین سازی قصد دارد مجددا سکان مالکیت ماشین سازی را بر عهده بگیرد و با جا به جایی امتیاز گسترش فولاد و ماشین سازی؛ کارخانه ماشین سازی در لیگ برتر تیمداری کند و گسترش فولاد در لیگ یک تا با این کار، زنوزی از مالکیت باشگاه ماشین سازی کنار برود.

از تبریز خبر می‌رسد که باشگاه گسترش فولاد که به لیگ یک رفته نیز به فروش خواهد رفت. حتی چندین شخص حقیقی و حقوقی پیشنهاد خود برای خرید سهمیه لیگ یکی گسترش فولاد به زنوزی تحویل داده‌اند و با فروش احتمالی این باشگاه، تبریز فصل آینده در لیگ برتر دو نماینده، و در لیگ یک و دو هیچ نماینده‌ای نخواهد داشت.

خبرنگار: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qonxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سقوط گسترش فولاد به لیگ یک/ ماشین سازی لیگ برتری می‌شود

تیم منتخب نیم فصل اول مسابقات لیگ یک + پوستر
اختصاصی| در پایان نیم فصل اول مسابقات؛