تاریخ انتشار: 1397/03/09 22:02
کد خبر: 145873

سیاست گرشاسبی در فصل نقل و انتقالات مشخص شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس سیاست خاصی را در فصل نقل و انتقالات در پیش گرفته است.
سیاست گرشاسبی در فصل نقل و انتقالات مشخص شد

باشگاه پرسپولیس در حال حاضر فقط با مهدی شیری برای فصل آینده به توافق رسیده و با توجه به محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی هنوز مشخص نیست شیری بتواند از چه زمانی برای این تیم به میدان برود. در همین راستا حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با چند بازیکن حاضر در لیست خرید برانکو ایوانکوویچ داشته اما قبل از هر چیز منتظر روشن شدن وضعیت محرومیت باشگاهش است.

حمیدرضا گرشاسبی در روز‌های اخیر با بازیکنان حاضر در لیست برانکو صحبت کرده و پیشنهاد پیوستن به پرسپولیس را به آنها داده اما اینکه چگونه باید با این نفرات توافق کند را به بعد از اعلام راُی نهایی دادگاه CAS در مورد پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه موکول کرده است. بازیکنان مدنظر برانکو نیز از پوشیدن پیراهن پرسپولیس استقبال کرده‌اند و باید دید در نهایت مذاکرات آنها با سرپرست باشگاه پرسپولیس به کجا خواهد کشید. سروش رفیعی یکی از این نفرات است که برانکو به جذب او اصرار زیادی دارد. گرشاسبی تا قطعی نشدن جذب این نفرات قصد ندارد نام آنها را رسانه‌ای کند.

خبر دیگر اینکه سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه به محسن مسلمان رسما اعلام کرد در لیست برانکو ایوانکوویچ نیست و می‌تواند تیم آینده خود را انتخاب کند به فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا نیز پیغام داد هر چه زودتر تکلیف خود را با این باشگاه مشخص کنند.

کامیابی‌نیا  مدت‌هاست که جواب روشنی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس به مسئولان این باشگاه نداده‌است و این موضوع دلخوری او و همچنین برانکو را در پی داشته است. با توجه به این قضیه باشگاه پرسپولیس فقط چند روز دیگر منتظر این بازیکن می‌ماند در غیر اینصورت برای پیدا کردن جانشین برای آنها اقدام خواهد کرد.

این آخرین اولتیماتومی است که باشگاه پرسپولیس به بازیکن نامبرده داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365zwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی آب پاکی را روی دست پرسپولیسی ها ریخت!