تاریخ انتشار: 1397/03/11 08:50
کد خبر: 145748

تمجید فرانس فوتبال از تیم ملی، کی روش و آزمون

وب سایت نشریه معتبر فرانس فوتبال در گزارشی ضمن معرفی کامل تیم ملی فوتبال کشورمان به تمجید از کارلوس کی روش و سردار آزمون پرداخت.
تمجید فرانس فوتبال از تیم ملی، کی روش و آزمون

 سایت نشریه فرانس فوتبال در گزارشی که به معرفی کامل تیم ملی ایران در راه جام جهانی 2018 اختصاص داده بود، از سرمربی پرتغالی تیم ملی و سردار آزمون مهاجم جوان کشورمان تمجید کرد.

در این گزارش درباره سردار آزمون آمده است:

سردار آزمون23 ساله که در سن 19 سالگی به تیم ملی راه یافت ، متاسفانه فرصتی برای حضور در جام جهانی 2014 نداشت. مهاجم روبین کازان به خوبی جبران مافات کرده و پیشرفت کرده است. زدن 23 گل در 32 بازی ملی، از جمله 9 گل در مسابقات انتخابی جام جهانی، جایگاهی برای او در پیشانی خط حمله ایران فراهم ساخته است و یکی از بازیکنان اصلی در ترکیب یازده نفره کارلوس کی روش خواهد بود. گلزن بزرگ 1.86 متری باهوش است، او در تابستان امسال در جایی بازی می کند که به خوبی آنجا می شناسد؛ زیرا از زمان شروع کار خود در مسابقات لیگ روسیه، 37 گل زده است.

فرانس فوتبال درباره سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان نیز می نوسید:

کارلوس کی روش، مربی سابق رئال مادرید (2003-4) و دستیار سابق سر الکس فرگوسن در منچستر یونایتد، رویدادهای مهم را تجربه کرده است. 

او که از سال 2011 روی نیمکت مربیگری ایران نشسته و از آن زمان به موفقیت های بزرگی دست یافته است، از جمله هدایت ایران به جام جهانی دو بار متوالی، که پیش از این هرگز در این کشور رخ نداده است. 

کی روش تیم ملی را در 77 بازی هدایت کرده که 47 بازی پیروز شده و فقط 10 بازی را واگذار کرده است.که رکوردی بیش از حد قانع کننده است، او در پایان جام جهانی ترک ایران را خواهد کرد. 

کی روش در آخرین رقابت تلاش دارد نتیجه ای بهتر از جایگاه آخر گروه F در جام جهانی 2014 کسب کند، حتی اگر ایران با دو تیم بزرگ فوتبال جهان یعنی اسپانیا و پرتغال و مراکش روبرو شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gpqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر در کمین تیم ملی؛ بلایی که نازل شد!