تاریخ انتشار: 1397/03/11 10:52
کد خبر: 145726

قدوس: از برادرم خواستم برایم تیم پیدا کند

ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترشوندس به بیان خاطرات ناخوشایند خود از حضورش در یک تیم فوتبال سوئدی پرداخت.
قدوس: از برادرم خواستم برایم تیم پیدا کند

 سایت فوتبالس‌کانال بخشی دیگر از مصاحبه‌ای ویدئویی با سامان قدوس، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان را منتشر کرد که او به بیان خاطرات نه چندان خوب حضورش در تیم ترلبورگ و پیشنهاد اوسترشوندس می‌پردازد.

سامان قدوس درباره جدایی از مالمو و انتقالش به ترلبورگ با امید کسب موفقیتی که هرگز حاصل نشد می‌گوید: آنجا بدترین سالم را داشتم اما شاید بهترین تجربه من بود. متاسفانه به باشگاهی آمده بودم که احساس خوبی نداشتم. واقعا نمی‌دانم چرا این‌گونه بود و حواشی غیرفوتبالی زیادی وجود داشت. در این شرایط شروع به کار سخت کردم.

ملی‌پوش ایرانی ادامه داد: قرارداد یک‌ساله‌ای با تیم ترلبورگ بسته بودم و در پایان فصل از ناحیه زانو مصدوم شدم. باشگاه منتظر نتایج آزمایش‌ها ماند و اعلام کردند این یک مصدومیت گانگستری بود! پس از آن زانوی من تحت اشعه ایکس قرار گرفت و معلوم شد که دارای خونریزی بود. می‌خواستند قراردادم را ادامه دهند اما از حقوقی که در تیم ترلبورگ دریافت می‌کردم، راضی نبودم. نمی‌خواستم برای این تیم بازی کنم. از برادرم و مربی سابقم خواستم تا تیمی برایم پیدا کنند. تمام باشگاه‌ها را در فوتبال سوئد جستجو کردند  اما نتیجه‌ای حاصل نشد.

قدوس در واکنش به این پرسش که حتی تیم دسته‌اولی کریستیانستاد نیز او را نخواست گفت: بله، حتی آنها حاضر به گرفتن تست از من نشدند. سپس به یکی از دوستان نزدیکم در استکهلم گفتم که به من کمک کند. او توانست یک جلسه تست با تیم سیریانسکا هماهنگ کند. با فروش آندرسون باتا به تیم دیگری توسط این باشگاه راه برای من باز شد. یک هفته در تمرینات تیم سیریانسکا بودم و در روز دوم یا سوم پیشنهاد عقد قرارداد دادند.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره انتقالش به تیم مهاجران سوری و ارمنستانی فوتبال سوئد و آینده‌اش اظهار داشت: در همین زمان بود که به خودم گفتم یا الان یا هرگز. یا باید در همین لیگ دسته‌ دوم با تیم سیریانسکا بازی کنم یا به لیگ دسته‌ سوم بازگردم.

قدوس درباره نحوه حضورش در تمرینات تیم سیریانسکا گفت: با تمام وجودم به محل تمرین این تیم رفتم. در سرم این گزینه را متصور بودم که یا الان یا هرگز! واقعا تمرین خوبی انجام دادم و به چپ و راست می‌رفتم. در تیم سیریانسکا همه چیز خوب بود.

وی در خصوص رسیدن چند پیشنهاد جدید از جمله اوسترشوندس پس از بازی در لیگ دسته‌دوم سوئد همراه تیم سیریانسکا با وجود ناشناخته بودنش خاطرنشان کرد: در آن زمان پیشنهادهایی هم از تیم‌های AIK و الفسبورگ بود. مدیر برنامه‌هایم چیزهای زیادی از اوسترشوندس گفت که می‌توانم در این تیم کارهای زیادی انجام دهم. سپس تماسی از سوی گراهام پوتر (سرمربی انگلیسی اوسترشوندس) دریافت کردم. اوسترشوندس یک فرصت برای من بود. کمی این فکر را به سرم انداختم که من خیلی بهتر هستم اما گراهام پوتر به من زنگ زد. او به من نگفت که با تیمش شروع می‌کنم اما به سبک خودش صحبت کرد. همین برایم کافی بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276xre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصاحبه کی روش با مجله «فور فور تو»: دو عنصر حیاتی باعث تفاوت بازیکنان بزرگ با بقیه بازیکنان می شود