تاریخ انتشار: 1397/03/12 19:10
کد خبر: 145566

شرایط آماده سازی تیم ملی افتضاح است / همه باید به تصمیمات کی روش چشم بگویند!

هافبک فصل گذشته ذوب آهن می گوید که هنوز برای تیم فصل آینده اش تصمیم نگرفته است.
 شرایط آماده سازی تیم ملی افتضاح است / همه باید به تصمیمات کی روش چشم بگویند!

بختیار رحمانی در نیم فصل به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست و نیم فصل موفقی را با این تیم داشت. رحمانی در این باره به ورزش سه گفت: اگر بازی با استقلال را فراموش کنیم، فصل خوب و موفقی را در ذوب آهن سپری کردیم. همه چیز در این تیم خوب بود و لیگ را قدرتمندانه تمام کردیم و به استثنا بازی آخر با استقلال، در آسیا نیز خوب عمل کردیم.

وی درباره همکاری با ذوب آهن برای فصل آینده تصریح کرد: از حضور در ذوب آهن خوشحال بودم و اولویت اولم نیز حضور در این باشگاه است و اگر شرایط مهیا باشد، باقی خواهم ماند. فعلا البته استراحت خواهم کرد و سپس درباره تیم فصل آینده ام تصمیم می گیرم.

بختیار در ادامه درباره انتقال موفق به ذوب آهن در نیم فصل خاطر نشان کرد: من قراردادی دو ساله با پیکان داشتم و شرایط مالی مناسبی در قراردادم بود اما باید از امیر خان و آقای آذری تشکر کنم که کمک کردند به ذوب آهن بروم. من شناخت کاملی از تیم ذوب آهن نداشتم و تنها می دانستم که آنها باشگاه منظم و موفقی هستند و البته از آقای جلالی نیز ممنون هستم که اجازه خروج من را صادر کردند.

او درباره حضور زمانی در کادرفنی تیم ذوب آهن افزود: زمانیکه من در تیم ملی بودم، ایشان به آمریکا رفتند. فکر می کنم او گزینه مناسبی برای نیمکت ذوب آهن است زیرا تجربه بالای همکاری با کی روش و بین المللی در کارنامه خود دارد و البته انگیزه زیادی نیز برای اثبات خودش در فوتبال ایران دارد.

رحمانی در پاسخ به این سوال که آیا قلعه نویی با او تماسی برای حضور در سپاهان نداشته، پاسخ داد: از سپاهان تا به امروز هیچ پیشنهادی نداشتم. امیر خان را دوست دارم و از اینکه به او در ذوب آهن کمک کردم خوشحالم اما اولویت من ذوب آهن است.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران که در جام جهانی 2014 حضور داشت، درباره تفاوت شرایط ایران با دوره قبلی گفت: فکر می کنم چهار سال قبل شرایط ایران بهتر بود. گذشته ها گذشته است و شرایط الان برای تیم ملی سخت شده است. خط خوردن کاوه رضایی و وریا غفوری من را خیلی ناراحت کرد. کاوه را خیلی دوست دارم اما هم پستی های او با احترامی که برای همه ملی پوشان قائلم، از هم پستی های وریا قوی تر بودند و به همین دلیل برای او خیلی ناراحت شدم اما ته دلم می گوید او به تیم ملی بر می گردد. در نهایت اما این اتفاق نظر سرمربی بود. کی روش مرد پاکی است و تنها 23 بازیکن می تواند به جام جهانی برود. نباید فراموش کنیم ما با کی روش توانستیم در دو دوره متوالی در جام جهانی حاضر شویم.

وی افزود: روند آماده سازی تیم ملی افتضاح است و امیدوارم بچه ها غیرت کنند تا به تیم ملی کمک کرده باشند. همه باید به تصمیمات کی روش چشم بگویند.

رحمانی در پایان درباره شرایط فولاد خوزستان اضافه کرد: از مردم خوب خوزستان همیشه تشکر کردم و آنها همواره من را شرمنده می کنند. به دکتر شریف مدیرعاملی فولاد تبریک می گویم و امیدوارم ایشان بتواند دل مردم را شاد کند. نمی دانم سرمربی بعدی تیم چه کسی است اما تنها دلخوشی مردم خوزستان فوتبال است و امیدوارم مردم شاد شوند.

او در پایان گفت: من از 13 سالگی در فولاد بودم و هیچ چیز نمی تواند جای فولاد را در قلب من بگیرد. من در فولاد به همه چیز دست یافتم. قهرمانی لیگ، جام جهانی، درخشش در لیگ و در نهایت به دلیل برخی مشکلات جدا شدم و امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی برای این تیم رخ دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwdkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


3 ستاره ذوب آهن، سپاهانی می شوند