تاریخ انتشار: 1397/03/12 22:15
کد خبر: 145541

خطری که سرخابی های پایتخت را تهدید میکند!

پس از حضور بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا، به دلیل سنگین بودن پرونده سرخابی های پایتخت و داشتن طلبکار بسیار زیاد، احتمال حذف این دو تیم در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.
خطری که سرخابی های پایتخت را تهدید میکند!

پرسپولیس و استقلال قرار است به عنوان نمایندگان اصلی ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان بروند. در همین راستا بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا به تازگی در سفر به تهران با حضور در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در خصوص بیلان مالی دو باشگاه به تحقیقات پرداخته و به حقایقی نیز دست پیدا کردند.

شایعه شده این دو باشگاه طی ماه‌های گذشته با سندسازی‌های مختلف سعی کردند AFC را نسبت به تسویه حساب با طلبکاران‌شان متقاعد کنند اما سفر هفته گذشته بازرسان این کنفدراسیون باعث شد حقایق واقعی آشکار شده و مشخص شود تعداد طلبکاران سرخابی بسیار بیشتر از حد انتظار آنهاست. گفته می‌شود بسیاری از طلبکاران با حضور در هتل محل اقامت بازرسان اعلام کرده‌اند باشگاه آنها با سند‌سازی اعلام کرده تسویه‌حساب کرده ولی هنوز هیچ پرداختی به آنها نداشته است!

شنیده می‌شود بر همین اساس در تازه‌ترین هشدار از سوی AFC به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مقرر شده تا نسبت به تسویه حساب و گرفتن رضایت تا ۱۰ تیر با طلبکاران اقدام کنند در غیر این صورت هر دو تیم ایرانی از فصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهند شد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qobr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاید دربی آسیایی در پیش باشد/ساعت 12:30 امروز همه چیز مشخص خواهد شد
در انتظار قرعه کشی یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا