تاریخ انتشار: 1397/03/13 07:44
کد خبر: 145517

چهار گزینه نقل و انتقالاتی که به توافق نهایی با استقلال رسیدند!

تیم فوتبال استقلال تهران نیمه‌های شب با سه بازیکن جدید از تیم های سایپا، پارس جنوبی و خونه به خونه قرارداد امضا کرد تا چهار خرید این فصل آبی‌ها مشخص شود.
چهار گزینه نقل و انتقالاتی که به توافق نهایی با استقلال رسیدند!

درحالی که تیم فوتبال پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات تابستانی محروم است و تلاش می کند تا بازیکنان فصل گذشته اش را حفظ کند، استقلال بازیکنان جدیدش را نیمه های شب معرفی می کند.

 

یک بازیکن از پارس جنوبی آمد

فرشاد محمدی مهر یکی از بازیکنانی بود که بامداد امروز یکشنبه با قراردادی سه ساله به استقلال پیوست. این بازیکن پیش از این در تیم پارس جنوبی و در پست دفاع راست بازی می‌کرد.

 

قرارداد با مهاجم لیگ دسته اول

روح الله باقری مهاجم تیم فوتبال خونه به خونه بابل خرید دیگر استقلال بود که با قراردادی سه ساله به جمع شاگردان وینفرد شفر اضافه شد.

 

بازیکن دایی در تیم شفر

محمد دانشگر مدافع فصل گذشته سایپا با عقد قراردادی دو ساله به عنوان چهارمین خرید استقلال به عضویت آبی‌ها درآمد.

تیم فوتبال استقلال پیش از این سه بازیکن با مرتضی آقاخان بازیکن فصل گذشته تیم پیکان قرارداد بسته بود تا چهار خرید خود را انجام داده باشد.

درحالی که باشگاه ها معمولا در طول روز و ساعات اداری با بازیکنان جدید خود به توافق می رسند و قراردادهایشان را امضا می کنند، استقلالی ها نیمه های شب و در اولین ساعات بامداد این کار را می کنند که مشخص نیست دلیل این قراردادهای نیمه شبی چیست؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qobz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیوستن این سه نفر به استقلال قطعی شد