تاریخ انتشار: 1397/03/13 14:19
کد خبر: 145474

خرید جدید استقلال شماره 10 را میخواهد/ از خدایم است تیام در استقلال بماند

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم هواداران کمک کنند تا در تیم جا بیفتم و بتوانم بازی‌هایی که در لیگ یک انجام دادم را در استقلال هم انجام بدهم.
خرید جدید استقلال شماره 10 را میخواهد/ از خدایم است تیام در استقلال بماند

روح الله باقری در خصوص پیوستنش به تیم فوتبال استقلال صحبت‌های زیر را انجام داد.
ابتدا از حضورت در استقلال صحبت کن...
واقعا برایم افتخار است که پیراهن تیم استقلال و پوشیده ام و این یکی از بزرگترین آرزوهای زندگی من است که محقق شد. فقط این را بگویم که امیدوار هستم لایق این پیراهن باشم و بتوانم دل هواداران استقلال را شاد کنم.
دوست داری چه شماره پیراهنی را در استقلال بپوشی؟
هنوز چیزی مشخص نشده و همه چیز بسته به نظر آقای شفر و مدیریت باشگاه دارد. من در همه تیم ها پیراهن شماره ۱۰ را پوشیده ام و دوست دارم در استقلال هم شماره ۱۰ را بپوشم اما همانطور که گفتم باید ببینم نظر باشگاه و سرمربی تیم چیست.
فصل گذشته سجاد شهباززاده شماره پیراهن را به تن داشت...
بله در جریان هستم و امیدوارم که بتوانم در استقلال هم این شماره پیراهن را استفاده کنم اما تابع تصمیم باشگاه و سرمربی تیم هستم.
 با سرمربی تیم آقای شفر صحبتی نکردی؟
من در ایران بودم و صحبت‌هایم با مدیر برنامه هایم صورت گرفت اما در نشست اول که با مسئولان باشگاه داشتم نظر آقای شفق روی من مثبت بود و حالا هم او در کشور آلمان حضور دارد و به همین دلیل من شب گذشته موفق نشدم با او صحبت کنم.
نظر در مورد خط حمله استقلال چیست. تو و آقاخان به عنوان خریدهای استقلال در خط حمله معرفی شده اید...
در همین اول بگویم از خدایم است تیام در استقلال بماند چون او مهاجم بسیار خوبی است.  امیدوارم در کنار مرتضی آقاخان و طی آن بتوانیم خط حمله خوبی را تشکیل دهیم و البته هر بازیکنی در کنار ما در خط حمله حضور داشته باشد سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را از خودمان نشان دهیم مهم موفقیت استقلال است و ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که به امید خدا یک ستاره دیگر روی پیراهن استقلال اضافه کنیم.
 به نظر خودت شفر از عملکرد تو در کدام بازی ها راضی بوده که تو را در لیست استقلال قرار داده؟
همانطور که می‌دانید ما فصل گذشته با خونه به خونه در جام حذفی خوب عمل کردیم و توانستیم حریفانمان را یک به یک شکست دهیم تا زمانی که به استقلال رسیدیم مربیان مختلف بازیها را زیر نظر گرفتند و ظاهراً فیلم های من هم توسط سرمربی استقلال دیده شده بود به همین خاطر با مدیر برنامه‌های من صحبت شد و در نهایت شب گذشته به استقلال پیوستم.
هواداران استقلال چه انتظاری باید از روح الله باقری داشته باشند؟
 امیدوارم با حمایت تماشاگران استقلال خیلی زود در تیم جا بیفتم و بتوانم همان بازی هایی که در لیگ یک انجام دادم و گلهایی را که زدم برای استقلال هم تکرار کنم. موفقیت در استقلال و موفقیت تیم برای من در اولویت خواهند بود و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنم.
و صحبت پایانی در مورد خونه به خونه بابل؟
من برای خونه به خونه بابل آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم امسال این تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند و جا دارد در همین جا از هم تیمی هایم در خونه به خونه تشکر کنم و امیدوار هستم سال بعد این تیم در لیگ برتر مقابل رقبا بازی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276xp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خالد شفیعی: به استقلال تبریک می‌گویم؛ نشان دادند لیاقت قهرمانی را دارند