تاریخ انتشار: 1397/03/13 17:07
کد خبر: 145453

چند پیشنهاد خوب دارم ولی منتظر نساجی هستم

مدافع فصل گذشته خونه به خونه این فصل قصد دارد در لیگ برتر به میدان برود.
چند پیشنهاد خوب دارم ولی منتظر نساجی هستم

 فرشاد فرجی در خصوص آخرین شرایطش اظهار داشت: در حال حاضر مشغول تمرینات انفرادی هستم تا آمادگی بدنی خودم را حفظ کنم. قراردادم با خونه به خونه تمام شده و بازیکن آزاد هستم و به دنبال بررسی پیشنهاداتم هستم تا برای فصل بعد تصمیم بگیرم.وی در مورد پیشنهاداتش گفت: در حال حاضر منتظر پیشنهاداتم هستم تا شرایط آنها را بررسی کنم و بهترین انتخاب را داشته باشم. دیگر قصد ندارم در لیگ یک بازی کنم و برای همین فقط پیشنهادات لیگ برتری را بررسی می کنم. با توجه به شراط سخت مالی فصل گذشته می خواهم جایی بروم که مشکل مالی نداشته باشم.

مدافع فصل گذشته خونه به خونه در مورد پیشنهاد نساجی عنوان کرد: نساجی تیم شهر خودم است و روی آن تعصب دارم و با نکونام هم کار کردم و دوست دارم دوباره شرایط همکاری فراهم شود. در حال حاضر هم یکی از دلایلی که دست نگه داشته ام همین است که منتظر نساجی هستم تا تکلیف این تیم روشن شود و مذاکره کنیم. پیشنهادات دیگرم از لحاظ مالی خیلی بهتر از نساجی هستند ولی دوست دارم اگر شرایطش فراهم شد برای تیم شهر خودم بازی کنم.

فرجی در مورد پیوستن روح الله باقری از خونه به خونه به استقلال گفت: روح الله مهاجم خیلی خوب و فرصت طلبی است و حضورش برای هر تیمی مفید است، خصوصاً تیم های پر طرفدار مثل استقلال و مطمئنم نمایش خوبش در خونه به خونه را در استقلال هم تکرار می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8rrg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک نساجی پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد؛ برانکو اوکی داد!