تاریخ انتشار: 1397/03/13 17:03
کد خبر: 145444

مذاکره با سایپا و استقلال را رد نمی‌کنم

بازیکن فصل قبل پارس جنوبی جم می گوید با فسخ قراردادش به تیمی خواهد پیوست که فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.
مذاکره با سایپا و استقلال را رد نمی‌کنم

 علی دشتی بازیکن فصل قبل پارس جنوبی جم در مورد آخرین وضعیتش برای فصل آینده به خبرنگار ما گفت: امروز قراردادم را با پارس جنوبی جم فسخ کردم و از این تیم جدا شدم. من سال آینده را نیز با آنها قرارداد داشتم اما ترجیح دادم رضایتنامه ام را بگیرم تا فضای جدیدی را تجربه کنم.

او ادامه داد: البته آقای تارتار خیلی دوست داشتند که من بمانم اما دو سال در کنار پارس بودم و به خاطر اهدافی که داشتم تصمیم به جدایی گرفتم. البته من هنوز 50 درصد قرارداد سال قبل را از پارس طلبکارم اما اینها مهم نیست و می خواهم در 24 سالگی تجربه های بهتری را کسب کنم.

دشتی در مورد تیم فصل آینده اش تصریح کرد: با تیم های تهرانی و اصفهانی صحبت هایی کرده ام ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست. اولویت مهم و اصلی من برای تیم فصل آینده این است که جایی بازی کنم که پر هوادار باشد و از همه مهمتر در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

بازیکن فصل قبل پارس جم مذاکراتش با سایپا و استقلال را رد نکرد و گفت: همانطور که گفتم مذاکراتی داشته ام اما توافق نهایی فردا حاصل می شود. به هرحال استقلال تیم بزرگی است و در سایپا هم شانس کار کردن با علی دایی افتخار بزرگی است که می تواند کمک زیادی به من کند تا برای جام ملت های آسیا به پیراهن تیم ملی برسم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wm55d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل اول پارس جنوبی به استقلال(علی دشتی) + فیلم