تاریخ انتشار: 1397/03/13 18:20
کد خبر: 145435

نقش پر رنگ این موضوع در تمدید قرارداد بازیکنان استقلال

تعدادی از بازیکنان استقلال هنوز با این باشگاه برای فصل بعد تمدید نکردند.
نقش پر رنگ این موضوع در تمدید قرارداد بازیکنان استقلال

با وجود سپری شدن بیش از سه هفته از پایان لیگ برتر و مسابقات آسیایی استقلال، بازیکنان این تیم هنوز برای تمدید قرارداد با این باشگاه به نتیجه نرسیدند و فعلا در روزهای شلوغ نقل و انتقالاتی خبری از تمدید قراردادها نیست.

البته افرادی مانند ابراهیمی این موضوع را به بعد از جام جهانی موکول کردند و ابراهیمی حتی بعد از جشن قهرمانی استقلال نیز به این موضوع اشاره کرد اما در این تیم هنوز بازیکنانی حضور دارند که با وجود عدم حضور در جام جهانی، با این تیم قرارداد جدیدی ثبت نکردند.

فرشید باقری، وریا غفوری، علی قربانی و جپاروف از جمله این بازیکنان هستند که هنوز با آبی ها برای فصل جدید قراردادی را ثبت نکردند و به نظر می رسد همچنان در انتظار تسویه حساب با باشگاه هستند.

مدیران استقلال تا به امروز 75 درصد از قراردادها و تمامی پاداشهای آبی پوشان را پرداخت کردند اما عدم دریافت یک چهارم از قراردادها عاملی است که به نظر می رسد نقش پر رنگی در عدم امضای قراردادها دارد.

شفر پیش از پایان فصل از اعضای هیات مدیره خواسته بود که در این موضوع به افتخاری کمک کنند و مدیرعامل استقلال این روزها تنها و بدون کمک هیات مدیره به دنبال دریافت مبلغی است تا بتواند قرارداد بازیکنان را تسویه کند.

کادرفنی خارجی و البته چهره هایی مانند جپاروف تمام قرارداد خود را دریافت کردند و این موضوع مربوط به بازیکنان داخلی است. تمرینات استقلال در هفته پایانی خردادماه آغاز می شود و به نظر می رسد این موضوع تا پایان هفته آینده نهایی خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kk58a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر: به خاطر همسرم با استقلال قرارداد بستم!