تاریخ انتشار: 1397/03/15 08:21
کد خبر: 145264

برانکو برای انتخاب جانشین دو مهره تاثیرگذار دو راه پیش روی دارد!

پرسپولیس با جدایی مسلمان و احمدزاده روزهای سختی را پشت سر می گذارد.
برانکو برای انتخاب جانشین دو مهره تاثیرگذار دو راه پیش روی دارد!

سرمربی کروات پرسپولیس  در صورتی که محرومیت تیمش از جذب بازیکن برداشته شود و حالت برعکس آنها چه گزینه ای برای جایگزینی محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده در نظر دارد؟

این تیم از یک طرف از جذب بازیکن در تابستان محروم است و از طرف دیگر هم بازیکنان کلیدی این تیم یکی پس از دیگری در اندیشه جدایی هستند و این برای تیمی که عنوان قهرمانی در دو فصل اخیر رقابت های لیگ برتر را به دست آورده و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده اصلا خوب نیست.

فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان از بازیکنان کلیدی پرسپولیس بودند که دیگر در فصل بعد در این تیم بازی نخواهند کرد و رسما از تیم جدا شده اند.

با جدایی این دو بازیکن که سهم بسزایی در بازی هجومی سرخ پوشان داشتند چه گزینه های جایگزین آنها خواهند شد؟ به این سوال به دو گونه می توان پاسخ داد.

نخست اینکه محرومیت پرسپولیس برداشته و دوم اینکه محرومیت این تیم ادامه داشته باشد.

در حالت نخست برانکو دو بازیکن جدید را در فهرست تابستانی خود برای جایگزینی مسلمان و احمدزاده قرار داده است که یکی از آنها سروش رفیعی است و دیگری مهدی ترابی است.

قرارداد رفیعی با الخور به پایان رسیده است و این بازیکن با توجه به علاقه ای که برای حضور در پرسپولیس دارد مشکلی برای پیوستن به سرخ پوشان ندارد و به راحتی قرارداد امضا خواهد کرد اما نهدی ترابی یک فصل دیگر با سایپا قرارداد دارد و باید دید که آیا علی دایی با این جدایی موافقت می کند یا نه.

اما اگر محرومیت پرسپولیس ادامه داشته باشد و این باشگاه از جذب بازیکن محروم باشد در این صورت برانکو باید با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد برای مسلمان و فرشاد جایگزین انتخاب کند.

در این حالت به احتمال خیلی زیاد بشار رسن به عنوان بازیکن بازیساز در میانه میدان به ترکیب اصلی اضافه می شود و جایگزین محسن مسلمان خواهد بود و از طرف دیگر هم سیامک نعمتی در سمت راست جایگزین احمدزاده می شود و در این حالت باید برانکو گادوین منشا را در تابستان آماده کند تا بار دیگر او در کنار علی علیپور زوج خط حمله سرخ پوشان باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pma6o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفیقان فابریک و پسران برانکو در پرسپولیس

پرسپولیسی شدن رفیعی در پرده ای از ابهام قرار گرفت!
چرا امکان پرسپولیسی شدن رفیعی پائین است؟