تاریخ انتشار: 1397/03/15 16:09
کد خبر: 145219

آقای گل تیم قهرمان، دلش در جنوب گیر کرده است

آقای گل تیم قهرمان، دلش در جنوب گیر کرده است

به گزارش فرتاک ورزشی،نفت مسجد سلیمان توانست در میان مدعیان سرشناس به عنوان تیم اول و قهرمان به لیگ برتر صعود کند.

 پیمان میری مهاجم ۲۶ ساله نفت بهترین گلزن این تیم و یکی از مهره های تاثیرگذار نفت در رسیدن به لیگ برتر بود. او در این فصل و در ۳۲ بازی که برای تیمش به میدان رفت موفق شد ۹ گل زده و ۲ پاس گل هم به هم تیمی هایش بدهد. پیمان میری در دو بازی جام حذفی هم دو پاس گل به بازیکنان نفت مسجد سلیمان داد تا یکی از بهترین هایش تیمش باشد. او که سابقه بازی در تیم های سیاه جامگان، نفت آبادان و نساجی را نیز در کارنامه اش دارد درباره صعود نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر و عملکرد خودش در این تیم گفت:

« خیلی خوشحال هستم که با نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر آمدیم. عملکرد خودم فکر می کنم در این فصل برای نفت مسجد سلیمان بد نبود، چرا که ۹ گل زدم و چند پاس گل هم دادم و توانستم به تیمم کمک کنم. نفت مسجد سلیمان هواداران پرشور و زیادی دارد و خوشحال کردن آن ها به نظرم کار بزرگی است.»

وی بهترین گلزن قهرمان لیگ یک درباره آینده خودش هم گفت: « پیشنهادهای زیادی دارم اما منتظر تیم نفت مسجد سلیمان هستم چرا که برای این تیم زحمت کشیدم و با این تیم به لیگ برتر آمدیم. امیدوارم نفت مسجد سلیمان امسال سال خیلی خوبی در لیگ برتر داشته باشد چرا که تیمی ریشه دار و پرطرفدار است.»

میری درباره اینکه چه تیم هایی او را می خواهند هم گفت:« در جریان دقیق پیشنهادها نیستم و مدیربرنامه هایم آن ها را دنبال می کند اما امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم. راستش اولویت اولم نفت مسجد سلیمان است چرا که برای این تیم زحمت کشیدم و با مردم این شهر خاطرات خیلی خوبی دارم. امیدوارم تیم هرچه زودتر از بلاتکلیفی دربیاید چرا که نفت مسجد سلیمان با هوادارانش می تواند یکی از تیم های جذاب فصل بعد باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vmkqp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم مصدوم نفت مسجدسلیمان به سرما درمانی روی آورد