تاریخ انتشار: 1397/03/16 09:08
کد خبر: 145153

برانکو برای نیمکت نشینی های پیاپی مسلمان دلیل عجیبی آورد!

برانکو در جدیدترین صحبت های دلیل نیمکت نشینی و کنار گذاشتن محسن مسلمان از ترکیب پرسپولیس را بیان کرده است.
برانکو برای نیمکت نشینی های پیاپی مسلمان دلیل عجیبی آورد!

سرمربی پرسپولیس که این روزها به دلیل کنار گذاشتن محسن مسلمان آن هم در روزهای محرومیت پرسپولیس مورد انتقاد است، می گوید که خودش بهتر می داند کدام بازیکنان بیشتر به درد تیمش می خورند و اگر مسلمان نیمکت نشین شده بود به دلیل حضور بازیکنان بهتر در ترکیب تیم بود.

برانکو در این مورد گفته است: « اول از همه هر کسی باید بدونه که من به عنوان سرمربی و هیچ یک از همکارانم امکان نداره از شاگردمون متنفر باشیم و این فقط یک سری حرف هایی هست که می زنند. یک مربی به راحتی متوجه میشه که کدوم بازیکن می خواد واقعا کار کنه و به تیمش کمک کنه، در خدمت تیمش باشه و با تمام وجود بخشی از تیمش باشه. فهمیدن این موضوع خیلی راحته. اگر من از وحید یا فرشاد به جای محسن استفاده می کنم دلیلش اینه که اونها در این پست بهتر بازی می کنند، به همین سادگی. من با هیچ بازیکنی مشکل شخصی ندارم و فقط کاری که درست هست رو انجام میدم.

مسلمان هم مثل بازیکنای دیگه است. شما به گرت بیل در رئال مادرید نگاه کنید که قیمت او یکصد میلیون یورو ست ولی روی نیمکت می‌نشینه. این ویژگی تیم های بزرگه و شما منظور من رو متوجه میشید. همان طور که رئال یک تیم قدرتمند در اسپانیا و اروپا هست، پرسپولیس هم در ایران و آسیا تیم بزرگی به شمار میره و بنابراین ممکنه بازیکنای بزرگی روی نیمکت بنشینن و این در تمام جهان وجود داره و عادیه، مثلا بیل گران ترین بازیکن رئاله ولی روی نیمکت میشینه و هیچ کس اعتراض نمی‌کنه که چرا روی نیمکت هست چون مربی ایسکو، مودریچ، کروس یا بنزما رو ترجیح میده».

این در حالی است که محسن مسلمان توانسته در فصول اخیر خود را به عنوان یکی از بهترین گلسازهای لیگ معرفی کند و فصل گذشته هم با 10 پاس گل، بهترین پاسور لیگ لقب گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8r6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو برای انتخاب جانشین دو مهره تاثیرگذار دو راه پیش روی دارد!