تاریخ انتشار: 1397/03/16 18:01
کد خبر: 145087

اثبات دروغگویی مالک و مدیرعامل آبی ها با انتشار نامه جناب سرمربی!

گزینه مد نظر آبی ها با انتشار بیانیه ای از حضورش در ایران سخن گفت.
اثبات دروغگویی مالک و مدیرعامل آبی ها با انتشار نامه جناب سرمربی!

حمیدرضا پرکاس مربی بادانش فوتبال ایران که در اروپا زندگی می کند، قرار بود جانشین عبدالله ویسی در استقلال خوزستان شود که چنین اتفاقی رخ نداد. متن کامل بیانیه این مربی درخصوص پیشنهاد باشگاه استقلال خوزستان به شرح ذیل می باشد:

جناب موسوی مالک محترم باشگاه استقلال خوزستان 

با سلام و شب بخیر ،

اینجانب محمد رضا پرکاس ( مربی بین المللی فوتبال ) بنا به درخواست مدیرعامل باشگاه در تاریخ ۳ فروردین ماه از کشور آلمان به ایران ( تهران ) عزیمت کرده و بنا به صحبتهای اولیه قرار بر این بود که در روز بعد با پروازهای هواپیمایی زاگرس به اهواز ادامه مسیر بدهم و مذاکرات لازمه جهت انعقاد قرارداد همکاری اینجانب با آن باشگاه صورت پذیرد .

در ادامه با صحبتهای انجام شده با جناب سلطانی ( چهار مرحله ) ، در تماس سوم ایشان با بنده ، قرار ملاقات ، مذاکره و نحوه همکاری به بعد از مسابقه با تیم مشکی پوشان خراسان موکول گردید .

در حال حاضر بیش از ۱۹ روز از ورود من به تهران ( بنا به درخواست مدیر عامل محترم ) میگذرد و هنوز ملاقاتی انجام نشده است !

لازم به ذکر است که اقامت در ایران ( تهران ) علاوه بر هزینه های جانبی ، اتلاف وقت و دوری از خانواده ام در ایام نوروز را هم در بر داشته است . 

با توجه به روال حرفه ای در فوتبال ، لطفا تا روز یکشنبه برابر با ۲۵ فروردین ماه جاری تصمیم نهائی خود را برای نحوه و نوع همکاری اعلام فرمائید، در غیر اینصورت بنده ایران را ترک خواهم نمود .

لطفا هزینه سفر ( بلیط رفت و برگشت ) اینجانب به ایران که بنا به درخواست مدیر عامل محترم آن باشگاه انجام شده را به حساب برادر بنده به نام مهدی پرکاس واریز نمایند.

برای شما و زیر مجموعه مدیریتی تان موفقیت و پیشرفت را خواستارم.

با احترام 

محمد رضا پرکاس 

۲۳ فروردین ۱۳۹۷

رونوشت: جناب سلطانی مدیر عامل محترم باشگاه استقلال خوزستان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oyd6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشاگری های عبدالله ویسی/درِ اتاق را از من قفل می کردند تا همراه تیم نباشم!