تاریخ انتشار: 1397/03/17 13:49
کد خبر: 145000

سفر نماینده تراکتورسازی به ترکیه برای مذاکره با چند مربی سرشناس

نماینده مالک باشگاه تراکتورسازی به ترکیه سفر کرده تا با مدیربرنامه های چند مربی سرشناس دیدار کند.
سفر نماینده تراکتورسازی به ترکیه برای مذاکره با چند مربی سرشناس

با گذشت حدود دو هفته از انتقال مالکیت باشگاه تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی حالا هواداران این تیم در انتظار انتخاب سرمربی جدید باشگاه هستند. زنوزی که پیش از این وعده حضور یک سرمربی سرشناس خارجی را به هواداران داده بود، حالا برای تحقق این وعده نهایت تلاشش را به کار گرفته و مذاکرات متعددی با چند مربی خارجی بزرگ انجام شده است.

در این باره مربیان سرشناس زیادی در لیست تراکتورسازی بودند اما حالا گفته می شود از بین گزینه های متعدد زیکو سرمربی برزیلی سابق تیم ملی ژاپن و فنرباغچه و جان توشاک سرمربی سابق رئال مادرید و لیورپول که ولزی است، گزینه های اصلی باشگاه شده اند.

حتی شنیده شده که زیکو به درخواست مسئولان تراکتورسازی چراغ سبز نشان داده و توشاک نیز برای حضور در تبریز ابراز تمایل کرده است.

از این رو زنوزی مالک تراکتورسازی شب گذشته نماینده خودش را به ترکیه اعزام کرد تا با مدیربرنامه های مربیان مذاکره و در صورت توافق قرارداد را نهایی کند.

نماینده تراکتورسازی هم اکنون در استانبول حضور دارد و قرار است طی امروز و فردا مذاکراتی را با مدیربرنامه های مربیان انجام دهد. در صورتی که در این جلسات توافق حاصل شود، سرمربی جدید تراکتورسازی انتخاب و معرفی خواهد شد.

باید دید طی یکی دو روز آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ خواهد داد و در نهایت چه کسی به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتورسازی خواهد نشست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gw69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به بهانه جدایی احتمالی تیام/ تمام خارجی هایی که پس از درخشش در فوتبال ایران، لیگ‌برتر را با پیشنهادهایی سنگین ترک کردند