تاریخ انتشار: 1397/03/17 21:20
کد خبر: 144941

دژاگه: زندگی واقعی ما با آغاز جام جهانی شروع می‌شود

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: زندگی واقعی ما با آغاز جام جهانی شروع می‌شود و باید در این رقابت‌ها نتایج خوبی بگیریم.
دژاگه: زندگی واقعی ما با آغاز جام جهانی شروع می‌شود

اشکان دژاگه درباره حضور تیم ملی فوتبال ایران در کمپ لوکوموتیو مسکو روسیه اظهار داشت: بسیار خوشحالم اینجا حضور داریم. در زمان ورود به کمپ استقبال خوبی از سوی مسئولان باشگاه لوکوموتیو و شهردار مسکو از ما صورت گرفت. افتخار می کنیم که در این مجموعه بسیار خوب حضور داریم.

او افزود: بازیکنان، کادرفنی و کادر پزشکی همگی سخت تلاش می‌کنند اما زندگی واقعی ما چند روز دیگر و با آغاز جام جهانی شروع می‌شود. امیدوارم عملکرد بسیار خوبی در این رقابت ها داشته باشیم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درپاسخ به اینکه آیا لیتوانی با وجود قرار داشتن در رتبه های پایین رنکینگ فیفا می تواند به آماده سازی تیم ملی ایران در جام جهانی کمک کند یا خیر، گفت: همه تیم‌های حال حاضر فوتبال جهان خوب هستند و بارها دیده‌ایم تیم‌های بزرگ مقابل تیم‌های نه چندان قوی بازی‌های سختی را داشته‌اند. دیدار با لیتوانی آخرین فرصت ما برای آماده‌سازی است و سعی داریم با تمام قوا از این فرصت استفاده کرده و آماده سازی خوبی برای جام جهانی داشته باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qogz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پژمان منتظری:  دیگر نباید به گذشته فکر کرد / ما و فدراسیون کاری که باید انجام می دادیم کردیم