تاریخ انتشار: 1397/03/18 10:11
کد خبر: 144908

نباید روی حرف برانکو حرف زد!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران درخصوص اتفاقات این باشگاه سخن گفت.
نباید روی حرف برانکو حرف زد!

 محمد پنجعلی درباره جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس نظیر فرشاد احمدزاده و صادق محرمی گفت: به هر حال آنها بازیکن حرفه ای هستند و نمی توان در تصمیم گیری های فردی چنین بازیکنانی دخالت کرد. شاید آنها راه پیشرفت خود را در تیم های دیگر می دیدند و به همین خاطر از پرسپولیس رفتند. باید به تصمیم آنها احترام گذاشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تصمیم برانکو ایوانکوویچ در خصوص خروج نام محسن مسلمان از جمع سرخپوشان پایتخت تصریح کرد: او واقعا هافبک قابلی است و توانایی های فنی خوبی هم دارد. شاید اگر شخص دیگری جای برانکو ایوانکوویچ بود تصمیم دیگری درباره مسلمان می گرفت اما برانکو صلاح دانست او را کنار بگذارد. یک مربی مسئولیت فنی تیمش را عهده دار است و نباید از او خرده ای درباره بازیکنان دلخواهش گرفت.

پنجعلی افزود: کادرفنی بهتر از هر شخص دیگری می داند که محرومیت پرسپولیس در نقل و انتقالات می تواند تیم را دچار تزلزل احتمالی کند. شک نداشته باشید برانکو به همه چیز فکر کرده است و تصمیمات مهم خود را گرفته است. پس دیگر نباید روی حرفش حرفی زد.

مدیر تیم های فوتبال پایه باشگاه پرسپولیس درباره شانس هت تریک قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: شایستگی پرسپولیس در دو سه سال گذشته بر همه ثابت شده است. درست است که رقبای این تیم خریدهای بسیار بزرگی انجام داده اند اما دلیل نمی شود بخواهیم پرسپولیس را مدافع عنوان قهرمانی ندانیم. این تیم موفق تر از همیشه ظاهر خواهد شد. این تیم می تواند در قهرمانی لیگ برتر هت تریک کند و در آسیا هم بدرخشد. البته بازی با الدحیل بسیار سخت است و نیاز به حمایت همه جانبه از این تیم دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edeq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علاقه شدید پیشکسوت پرسپولیس به حضور مسلمان در این تیم