تاریخ انتشار: 1397/03/19 09:57
کد خبر: 144781

داغ ترین خبر از مامه تیام!

کوچ احتمالی ستاره سنگالی استقلال به کویت برای پوشیدن پیراهن الکویت کاملا منتفی شد تا گامی بلند در راه ماندن این مهاجم در جمع آبی پوشان تهرانی برداشته شود.
داغ ترین خبر از مامه تیام!

 پیوستن احتمالی مامه بابا تیام سنگالی به باشگاه الکویت یکی از متمول ترین باشگاه های عرب حاشیه خلیج فارس به یکی از سوژه های جنجالی یک ماه اخیر فوتبال ایران و باشگاه استقلال تبدیل شده بود به خصوص این که حرف و حدیث های فراوانی پیرامون نحوه عقد قرارداد سران استقلال با این مهاجم سنگالی به گوش می رسید.

 

در شرایطی که همه چیز حکایت از پیشنهاد چندمیلیون دلاری الکویت به تیام حکایت داشت روز گذشته سران باشگاه کویتی بدون سرو صدا و جنجال رسانه ای با قراردادی جالب توجه مهاجم سرشناس تونسی را به فهرست نفرات خود اضافه کردند تا به این ترتیب قید امضای قرارداد با ستاره سنگالی استقلال را بزنند.

 

 

بنا به نوشته رسانه های کویتی و حاشیه خلیج فارس الکویت با امضای قراردادی دو ساله تامسون حمزه لاهرم مهاجم گلزن باشگاه الساحل تونس را به خدمت گرفت و بلافاصله بعد از امضای قرارداد مراسم معارفه این بازیکن را برگزار کرد تا به این ترتیب فهرست خارجی های خود برای فصل آتی را ببندد.

 

با حضور این مهاجم در خط حمله الکویت در کنار دیگر مهاجم ملی پوش کویتی عملا پرونده انتقال احتمالی مامه تیام به این باشگاه بسته شد تا همان طور که انتظار می رفت استقلالی ها برای حفظ ستاره خود امیدوارتر از همیشه شوند، جایی که خبر می رسد مذاکرات میان دو طرف طی روزهای گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته و باشگاه تهرانی در اندیشه تامین بودجه مورد نیاز برای پرداخت پیش قرارداد ستاره سنگالی به خواسته وینفرد شفر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggjpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلاهی که بر سر تیام رفت!