تاریخ انتشار: 1397/03/19 11:35
کد خبر: 144770

خبر خوب برای استقلالی ها/ ستاره ملی پوش آماده ی تمدید قرارداد

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در صورتی که خواسته‌هایش تأمین شود، مشکلی برای تمدید قرارداد با آبی‌پوشان ندارد.
خبر خوب برای استقلالی ها/ ستاره ملی پوش آماده ی تمدید قرارداد

وریا غفوری پس از خط خوردن از لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی، راهی ترکیه شد. این بازیکن تمرینات فشرده‌ای را در این کشور پشت سر گذاشت و امیدوار بود تا دوباره در لیست تیم ملی قرار بگیرد، اما این اتفاق نیفتاد. مدافع - هافبک استقلال پس از بازگشت به ایران به زادگاهش، سنندج رفت تا به استراحت بپردازد.

این بازیکن که فصل فوق‌العاده‌ای را در استقلال پشت سر گذاشت، این روزها بحث تمدید قراردادش دغدغه باشگاه استقلال و هواداران این تیم است. این بازیکن در صحبت با مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده است که موضوع حضورش در تیم‌های دیگر جدی نیست و مشکلی برای تمدید قرارداد با آبی‌پوشان ندارد.

غفوری درخواست کرده است که مطالبات دو سال گذشته‌اش پرداخت شود تا بدون مشکل قرارداد خود را تمدید کند. گفته می‌شود طلب او نزدیک به 800 میلیون تومان است. غفوری به مسئولان استقلال گفته است که اواسط هفته به تهران می‌آید و پای میز مذاکره می‌نشیند.

باشگاه استقلال در حال حاضر درگیر تمدید قرارداد بسیاری از بازیکنان فصل گذشته است و قصد دارد از طریق اسپانسرهایش مشکلات بازیکنان را حل کند، اما گذشت زمان شاید مسائلی را به وجود بیاورد که باعث نگرانی هواداران این تیم شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ymnvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لغو بازی های تدارکاتی دست کی روش را برای برطرف کردن نقاط ضعف تیمش بسته است