تاریخ انتشار: 1397/03/19 12:16
کد خبر: 144766

کشمکش میان شفر و افتخاری/ مخالفت مدیرعامل استقلال با درخواست سرمربی

سرمربی تیم فوتبال استقلال قصد جذب بازیکن خارجی دارد، اما مدیرعامل این باشگاه با درخواست او مخالفت کرده است.
کشمکش میان شفر و افتخاری/ مخالفت مدیرعامل استقلال با درخواست سرمربی

باشگاه استقلال به دلیل سیاست‌هایی که در پیش گرفته، اعلام کرده بود که برای فصل جاری بازیکن خارجی جذب نخواهد کرد، موضوعی که در هیئت مدیره باشگاه هم مطرح و تصویب شده است. در همین راستا سیدرضا افتخاری به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال در رسانه‌ها اعلام کرد که با توجه به بالار رفتن قیمت دلار، نمی‌توانند بازیکن خارجی جذب کنند.

وینفرد شفر، سرمربی آلمانی آبی‌پوشان اما به افتخاری گفته است که نیاز به بازیکن خارجی به‌عنوان هافبک - مهاجم دارد. ضمن اینکه اگر قرارداد تیام تمدید نشود، برای جایگزینی او باید فکری شود. مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به شفر گفته است که باشگاه نمی‌تواند هزینه‌های بازیکن خارجی را تأمین کند و بهتر است سراغ گزینه‌های داخلی بروند. او تأکید کرده قیمت ارز بالا رفته است و نمی‌توانند خواسته‌های بازیکن خارجی را فراهم کنند. شفر هم گفته است که استقلال برای آسیا، لیگ برتر و جام حذفی نیاز به بازیکن باکیفیت دارد.

این کشمکش بین شفر و افتخاری ادامه دارد و سرمربی استقلال که قرار است به زودی به ایران بیاید، بار دیگر قصد دارد به مدیرعامل باشگاه تأکید کند که نیاز به بازیکن خارجی دارد و حتماً باید به فکر جذب بازیکن باشد. باید دید که آیا افتخاری درخواست شفر را می‌پذیرد یا نه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwjq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرفاوی:  برای بستن تیم، اولویتمان بازیکنان بومی و کسانی است که عرق خوزستانی داشته باشند