تاریخ انتشار: 1397/03/20 22:48
کد خبر: 144556

یکی از سه تفنگداران پرسپولیس ماندنی شد!

کمال کامیابی نیا پس از کش و قوس های طولانی بالاخره قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد تا راهش را از دو دوست صمیمی اش در پرسپولیس جدا کند.
یکی از سه تفنگداران پرسپولیس ماندنی شد!

کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان نزدیک ترین بازیکنان به یکدیگر در پرسپولیس برانکو بودند که جمع آنها در پایان لیگ هفدهم کاملا فروپاشید.

مسلمان با غضب برانکو به ذوب آهن رفت، احمدزاده ساز جدایی کوک کرده و اگر اتفاق خاصی نیفتد باید به لهستان برود و کمال کامیابی نیا که تنها ضلع باقی مانده مثلث سه تفنگدار پرسپولیس بود قراردادش را تمدید کرد و در پرسپولیس باقی ماند.

از این بین رابطه کامیابی نیا و احمدزاده صمیمی تر هم بود و این دو بازیکن همه جا با همه دیده می شدند تا جایی که هفته گذشته هر دو با هم برای مذاکره با باشگاه های سوپرلیگ ترکیه راهی این کشور شدند و دست خالی برگشتند.

قبل از جدایی طارمی این جمع صمیمی یک عضو ثابت دیگر هم داشت و چهار نفره بود که طارمی خیلی زود رفقایش را ترک کرد و سه تفنگدار را تنها گذاشت.

این جمع با لقب های خاص خودش البته بی حاشیه هم نبود و در مقطعی حتی گفته می شد با امید عالیشاه دیگر بازیکن این تیم به مشکل خورده اند و به او پاس نمی دهند.

آخرین حاشیه های این گروه هم به نیمکت نشینی های مسلمان و احمدزاده ختم شد تا جایی که مسلمان در کانال تلگرامش به خودش و احمدزاه لقب «بچه طلاق» داد!

طعنه آمیز این که در نهایت همین دو پسر بازیگوش برانکو رفتنی شدند و کمال بعد از مذاکراتی مفصل و موافقت باشگاه با بخشش جرایم و اکثر خواسته هایش در پرسپولیس ماندنی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eddra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی:از سوی باشگاه اقدامی در رابطه با کامیابی نیا صورت نمی گیرد!