تاریخ انتشار: 1397/03/21 14:05
کد خبر: 144503

مدیرعامل سایپا: علاوه بر پرسپولیس، استقلال هم ترابی را میخواهد

مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید مدیران استقلال و پرسپولیس دوستانه خواهان به خدمت گرفتن مهدی ترابی شده‌اند.
مدیرعامل سایپا: علاوه بر پرسپولیس، استقلال هم ترابی را میخواهد

رضا درویش درباره اصرار باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن مهدی ترابی گفت: بازیکن خوب را همه می خواهند. تعدادی از بازیکنان ما هستند که حتی پیشنهادهای بهتری هم دارند ولی تمایل دارند با علی دایی و سایپا کار کنند. ترابی هم مثل دیگران عصاره باشگاه سایپا است.

وی افزود: آقایان افتخاری و گرشاسبی مدیران استقلال و پرسپولیس از دوستان ۳۰ ساله بنده هستند و از دیرباز با هم در ارتباط هستیم. آنها تلویحا گفتند اگر یک روز بخواهید ترابی را بفروشید، ما خواهان این بازیکن هستیم.

مدیرعامل سایپا در خصوص طرح باشگاه پرسپولیس برای معاوضه گادوین منشا با مهدی ترابی تصریح کرد: کادر فنی ما مهدی ترابی را می خواهد و ما هم اینرا اعلام کرده ایم. نظری روی معاوضه نداشته ایم.

درویش در خصوص گلایه های دایی از مشکلات مالی سایپا تاکید کرد: متاسفانه مشکلات مالی در کل جامعه وجود دارد و ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم. دنبال حل مشکلات تیم و دایی هستیم. دنبال این هستیم که حداقل تعهدات سال گذشته را تسویه کنیم. کل تیم از سال گذشته طلب دارند. علی دایی هم اعلام کرده ابتدا مطالبات بازیکنان تسویه شود.

وی همچنین با اشاره به این صحبتهای دایی که به خاطر مشکلات مالی بازیکنان مدنظرش به تیم های سپاهان، ذوب آهن و استقلال رفتند، خاطرنشان کرد: شرایط مالی باشگاه در حد مبلغ پیشنهادی این بازیکنان نبود. هر بازیکنی که مدنظرمان بود، کمتر از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پیشنهاد نداد. البته علی دایی نشان داده است که با تیم جوان و با انگیزه بهتر نتیجه می گرد. درست است کار با بازیکنان نامی و بزرگ راحتتر است اما یکی از خوبی های علی دایی این است که هیچ موقع نمی گوید اگر فلان بازیکن نباشد، فایده ندارد. دایی همیشه با باشگاه همراه است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4877pw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارات عباسیان بعد از پیوستن به سایپا: شرایط فراهم نشد با استقلال قرارداد ببندم