تاریخ انتشار: 1397/03/22 18:29
کد خبر: 144312

خرید جنجالی استقلالی ها؛ صیادمنش با سایپا قرارداد دارد!

چند روز پیش که خبر مذاکره و توافق استقلال با الهیار صیادمنش منتشر شد مدیرعامل سایپا مدعی شد که صیادمنش با این باشگاه قرارداد دارد و نمی‌تواند بدون رضایت سایپا به استقلال برود.
خرید جنجالی استقلالی ها؛ صیادمنش با سایپا قرارداد دارد!

ماجرا مدتی مسکوت ماند اما امروز تصویر توافق نهایی و قرارداد بستن صیادمنش با پندار توفیقی منتشر شد و این به معنای پیوستن این بازیکن به استقلال بود. در کمال تعجب اما درویش مدیرعامل سایپا این قرارداد را هم قبول ندارد و مدعی است صیادمنش با سایپا قرارداد 3ساله دارد. صحبت های درویش را در این باره بخوانید:

  • آقای توفیقی خیلی دوست دارد در عکس‌ها باشد و در هر مقوله‌ای می‌خواهد عکس بیندازد. اللهیار صیادمنش با ما قرارداد دارد و اینکه چطور به باشگاه استقلال رفته و قرارداد امضا کرده را باید از کسی که کنارش عکس انداخته بپرسید، مگر وقتی یکی با معاون یک باشگاه عکس بیندازد یعنی قرارداد گذشته اش فسخ می‌شود؟ 
  • صیادمنش هنوز بچه هست و خیلی مسائل را نمی‌داند، متأسفانه یک عده سودجو دوست دارند در عکس‌ها باشند و از ناآگاهی این بازیکن استفاده کرده‌اند. خود سازمان لیگ هم در جریان قراردادصیادمنش هست.
  • ما تفاهم‌نامه‌ای را برای رفتن صیادمنش به یک باشگاه ترکیه‌ای امضا کرده‌ایم و در آن قید کرده‌ایم که اگر او به این باشگاه نرود، وقتی بازگردد باید برای سایپا بازی کند. صیادمنش با ما قرارداد سه ساله دارد و بدون اجازه باشگاه سایپا نمی‌تواند به باشگاه دیگری برود.
  • تعجب من این است که دو شب پیش آقای افتخاری در خصوص صیادمنش با من تماس گرفت و گفت آیا روی قراردادتان مصمم هستید؟ من به او گفتم بله، قرارداد ما با صیادمنش پابرجاست، خود آقایان خوب می‌دانند ظاهرا آقایی که دوست دارد در همه عکس‌ها باشد در جایی دیگری فرصت عکس انداختن پیدا نمی‌کند و فکر می‌کند عکس انداختن با یک بازیکن جوان فرصت خوبی است که خود را نشان دهد.

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lppn7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاه ماهی نقل و انتقالات بالاخره استقلالی شد + عکس