تاریخ انتشار: 1397/03/23 10:51
کد خبر: 144234

شفر تنها یک خرید لیگ برتری دیگر میتواند داشته باشد!

با جذب امید سام افکن و میثم تیموری، استقلالی‌ها تا پایان نقل و انتقالات فقط دو بازیکن لیگ برتری دیگر می‌توانند جذب کنند.
شفر تنها یک خرید لیگ برتری دیگر میتواند داشته باشد!

مدیران تیم فوتبال استقلال بعد از آن که در نخستین گام نقل و انتقالات مرتضی آقاخان، محمد دانشگر، روح الله باقری و فرشاد محمدی مهر را به خدمت گرفت، بامداد سه شنبه به یکباره از قرارداد ۸ بازیکن جوان رونمایی کرد که یکی از آنها امید سام افکن مدافع جوان تیم سپیدرود رشت است. شب گذشته هم استقلال میثم تیموری بازیکن پارس جنوبی را به جمع بازیکنان این تیم اضافه کرد.

فرشاد محمدی مهر، مرتضی آقاخان، محمد دانشگر، میثم تیموری و امید سام افکن ۵ بازیکن جدید تیم استقلال هستند که سهمیه لیگ برتری این تیم برای فصل آینده محسوب می شوند. با این توضیح که علیرغم این که اللهیار صیادمنش از تیم لیگ برتری سایپا به جمع آبی پوشان پیوسته، شرایط سنی این بازیکن به گونه ای است که وی قراردادش را با تیم امید استقلال منعقد می کند و از سهمیه تیم امید به جمع بزرگسالان اضافه می شود و از همین رو این بازیکن در سهمیه لیگ برتری قرار ندارد.

به این ترتیب وینفرد شفر ۵ سهمیه از ۶ سهمیه لیگ برتری اش را در فصل نقل و انتقالات مصرف کرده و تنها مجاز به جذب یک بازیکن لیگ برتری دیگر می باشد. باید دید که آیا شفر بازیکن دیگری را هم برای اضافه کردن به تیمش در نظر دارد یا با همین تعداد بازیکن جدیدی که گرفته به اضافه بازیکنانی که از فصل گذشته حفظ خواهد کرد لیگ هجدهم را آغاز می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jlljk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال